Так, Ігорку, Ссанг йонг це зовсім інше. Наразі по грошах дуже навіть поклали око на Муссо. А ще ж там є задні двері і файна задна сідуха, жіби я міг зручно запихати свій зад і пиво, та швиденько його викидати на вулицю, жіби тое пиво одливатьUndefeated писав:Сергійку Миколайович, а внас на форумі є двої людей, ой ні троє, яких я знаю, які експлуатують SSang Йонги, правда кажуть шо то Корея, може би ті авта сти би розглянули?
Китайський автопром
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: китайський автопром
Маю Соренто на продаж. 2.5ТД.
Ше без передпрОдажної підготовки.
Ше без передпрОдажної підготовки.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
Все
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- sp_grind
- Повідомлень: 289
- З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
- Ім'я: Саша
- Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
- Звідки: Львов, Варшава
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
Лично я очень рад, что дело не закончилось китайцем)
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
И я, слава тобі Господи, розуму вистарчило
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
А мені китайці відімстили!!!
Змагання я відїздив, приїхав додому і зранку не завів.
Замкнула проводка на паливний насос, вот так вот буває і з патрулями, а я на китайців грішив.
Змагання я відїздив, приїхав додому і зранку не завів.
Замкнула проводка на паливний насос, вот так вот буває і з патрулями, а я на китайців грішив.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
А ти уяви собі, що би було на ранок після змагань, як би в тебе був Гед Вул
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
сів-бись та й поїхав на ньому по запчастини до патруляки?автобат писав:А ти уяви собі, що би було на ранок після змагань, як би в тебе був Гед Вул
Главная дорога та, по которой едет танк
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
Вот і всі так і подумали шо всьому виною офф роад, а фіг там.
Все почалось ше в середу коли датчик рівня палива почав показувати повний бак, а лампочка палива світилась, хоч немала горіти.
Але я подумав - ну залип десь поплавок, потім само пройде.
А як оказалось воно вже тоді почало підгорати і плавитись, підмикати.
Все почалось ше в середу коли датчик рівня палива почав показувати повний бак, а лампочка палива світилась, хоч немала горіти.
Але я подумав - ну залип десь поплавок, потім само пройде.
А як оказалось воно вже тоді почало підгорати і плавитись, підмикати.
- krust
- Повідомлень: 548
- З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
- Ім'я: Павлік
- Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
В мене нічо ше не відламалось від морозу. Тай пічка в мене дує на вікно, і їх в мене аж дві, і кондюка два. І запобіжники не плавляться... Вот за зазори так, можна руку просунути між багажником та фарою. Електроніка там дійсно фігня, але на всякі склопідйомники. Та салон пластмаса не скрипуча а гримуча, бо ніфіга не тримається, але тільки в багажнику, спереді торпеда в мене не скрипить(зараз скрипить, бо я болт не докрутив один, а розібрати панель-3години+100500 болтів).MOTOR писав: Краще розкажіть як в вас в мороз відламуються ручки відкриття дверей, тріскають бампера при спробі відбити сніг з бризговика.
Не дує пічка коли холодно, коли дощ то обдув дує всюди тільки не на вікно.
Запобіжники не горять а плавляться разом з блоком запобіжників.
Про зазори і стикуємість деталей взагалі не говорю.
По запчастинам згідний є все по ходовій , ремні ролики теж валом, а як вот з піввосями, редукторами, роздатками, коробками....
То вже не нива і не уаз шо в кожному хліві...
Чи є якась інформація по витривалості цих агрегатів при використанні авто в умовах середнього чи важкого бездоріжжя.
Шо по кузову, то так гниє ззовні, кузов дійсно слабий(тонкий), всередині ржавчини немає, хоча машина стояла ПІВТОРА року без бокового скла, і там вода собі замерзала і тд.
Але на початку травня я буду перекрашувати в раптора, тому надіюсь з корозією на паро років я попрощаюсь,
По запчастинам то навпаки я б сказав що важко, бо в мене можна знайти все від опеля до тойоти. Беру в основному все оригінал мітсу. Роздатка , коробка л200-паджеро, передній міст паджеро 2 а заді тойота. Ну що до рами, то вона в мене від паджеро( тобто монтеро) 99 року, з рессорами, і всі каталожні деталі підходять. Зчеплення можна спалити легко, але це вже проблема загальна.
Мотор працює рівно, тільки вот на газу пригали оберти, то брат ПУХА мені підрегулював і зара все гуд. На 4G64 запчастини найти легко.
В мене шей специфічна матюкальна назва її, бо вона чисто йшла на азію. В Іспанії декілька таких машин є.
Рекомендувати не буду. Потім створю тему, тай буду вести шось типу бортжурналу, може комусь і цікаво буде почитати.
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: китайський автопром
Если уже красить то лучше в Line-X ... его сложнее наносить (надо спец оборудование) но он сохнет быстрее в разы (на раптор вроде что бы полностью затвердел надо пару недель) и вроде как держится крепче ... а с раптором надо очень строго выдерживать технологию как мне писали на драйв2ру ... иначе будет как у мну с бамперами ... покрашены в раптор .. припарковался об железный столбик - и сразу кусок краски полтора на полтора сантиметра откололся ...krust писав:на початку травня я буду перекрашувати в раптора, тому надіюсь з корозією на паро років я попрощаюсь
но вот где во Львове Line-X найти кто бы покрасил хз .. если найдешь, пиши.
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/