Ремонт мотора

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Ремонт мотора

Повідомлення max »

як повезе - заїду в якості глядача (нажаль)
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Ремонт мотора

Повідомлення max »

Гутен морген. Хотів паньства ше дешо спитати. Глушник вже діравий, хочу відновити. Оригінали - космос, тому дивлюсь в сторону чогось аналогічного, файного і не дорогого. В ідеалі було б добре підібрати схожі баняки і трубки, і то всьо шоб майстри зварили докупи та пристосували на місце. Заразом хочеться шоб мотор дихав легко і звучав приємно. Може хто має досвід в тій кухні - шоб порадив де і шо шукати, може ще корисні нюанси?
Аватар користувача
verta
Повідомлень: 128
З нами з: 13 квітня 2009, 11:56
Ім'я: Тарас
Авто: Nissan Patrol Y60 4.2D

Re: Ремонт мотора

Повідомлення verta »

Пиши звони до Мотора він собі недавно робив
Бензин есть, фары светят, прорвемся
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Ремонт мотора

Повідомлення MOTOR »

Та замовляв чи то в Дніпрі чи то Запоріжжя, є компанія "Руд екзост", роблять любе голубе і досить швидко 3-4 дні глушники любої конфігурації і діаметру труби.
Пару порад:
Всі зєднання переробив на троьх болтові фланці під прокладку - реально міцно і надійно та ремонтно придатно в майбутньому.
В себе викинув все і поставив один круглий прямоточний баняк D150 мм, і довжиною 500 мм.
Вихлоп став гучніше на 10% від стокового, не більше.
Але якби робив зараз то викинув би і той баняк, а просто весь вихлоп зробив би з нержавійки труби D63 або більшої мм.
Поки їздив без труби - звук був просто агонь.
З моїз власних зауважень на звук вихлопу впливає довжина туби і вихідний діаметр (насадка або її відсутність). Це коли без баняків.
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Ремонт мотора

Повідомлення Толстяк »

Якщо глушник змістити взад-вперед, - зміниться момент продувки у циліндрах та вакуумного нагнітання повітря, що досягнуто точним розрахунком для створення відбитою хвилею потужного потоку у необхідні моменти. (як у двохтактних мотоциклів) Я до того, що колхоз із вихлопом це втрата потужності, особливо на низах, і збільшення витрат палива.
067 З12 4З З6
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Ремонт мотора

Повідомлення max »

Толстяк писав:взад-вперед
А якщо не зміщати, але збільшити діаметр труб і поставити баняки з іншими параметрами?
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Ремонт мотора

Повідомлення max »

якшошо в мене конфігурація така
Зображення
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Ремонт мотора

Повідомлення Katonych »

Теория рассчёта глушителя - весьма не тривиальная штука. И "на колене" можно, в большинстве случаев, получить только ухудшения тяги и провал на определённых оборотах.

В твоё случае с двумя катализаторами - заднюю банку можно хоть на кусок трубы менять, хуже не будет, только шум добавится. А вот среднюю - вопрос спорный. Кат снимает (сглаживает) колебания, на выходе из него получается уже практический ровный поток без пульсаций - то-есть среднюю банку можно увеличивать, двигать, но это-ж особо ничего не даст. Пауки выпускные всё-равно останутся теми-же самыми.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Ремонт мотора

Повідомлення Толстяк »

головне не чіпати першу банку від колектора. А після неї не так критично.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Ремонт мотора

Повідомлення MOTOR »

А який ти хочеш поміняти?
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Ремонт мотора

Повідомлення MOTOR »

В мене реально по тязі нічого не мінялось шо з рідною, шо з новою, шо взагалі без труби.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Ремонт мотора

Повідомлення max »

Ок, тоді в мене є ткі питання:
1) Каталізатори вирізані, лямбди вкручені через механічну обманку (єдине що спрацювало). Від того шо вирізані кати - появився лишній шум (дзеленкучий). Як ви думаєте - чи варто замінити пусті каталізатори на кусок труби і чи не здуріють від того лямбди (вкручені через ті самі обманки)? Якщо ні - то як позбутись дзеленчання.
2) Так як воно все гниле - то хочу замінити всі труби і два\всі баняки, полюбе. Наскільки зрозумів - то з останнім баняком питань нема, там можна поміняти на любе. А чи дуже критично замінити середній на трикамерний схожого розміру з двома входами одним виходом?
Відповісти