Сторінка 1 з 1

Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 09:57
AM
Недавно старався навчити свій УАЗ нових трюків. І якщо старі трюки в нього вдавались добре
Фотка річної давності
2012-06-29 16.10.55.jpg
то над новими ще треба попрацювати
IMG_1743.JPG
IMG_1742.JPG
P6250495.JPG
Але ось що цікаво. До кульбіту масляний щуп був чистенький. Але після нього (принаймні мені здається що після нього) на щупі зявився чорний масляний накип. Я ще до перевороту в тій поїздці звернув увагу, що масло дуже чорне (переважно воно в мене чистіше, може просто прийшов час його заміни). Накип із щупу легко папірцем не стирається (тобто це таки накип). Можна звичайно наждаком, але я думаю, що якщо є накип на щупі, він є і на інших внутрішніх поверхнях дигуна. Так от запитання - відки він узявся, і як його позбутись.

І друге запитання - під час перевороту вилився електроліт з акума і потік по підкрильнику. Я його вже два рази мив з милом і без мила керхером, але можливо ще треба обробити його ще чимось, щоб нейтралізувати кислоту (фарбу звичайно з підкрильника він падло зняв).

ПС Зараз з машиною все добре і виглядає вона ще краще як перед тим (накінець то замінив каркас тента, що був кривий з минулого року ))) )
IMG_20130712_092329_1.jpg
.

І ще що сподобалось в УАЗі - я ще не встиг доїхати до Рахова а мене там вже чекала нова (бу звсно) рамка з лобовим за 250 грн. Ну і всі решта детали від середини двері теж знімаються і міняються без заміни низу. Це в Уазі прікольно.
ППС Цікаво чи хтось підійме тему про каркас ... ;)

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 10:04
Khimik
йопт!

що ся стало?

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 10:27
ОМЕЛЯН
:shock: От так само їжджу їжджу і не хочу щоб зі мною таке сталося, як все таки налаштувати (відкорегувати) отой жопний креномір, щоб максимально зменшити ризик настання кульбіду, чи це неможливо і через це кожен повинен пройти.
З.І. По щупу х.з. :x

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 11:03
Andre
AM писав: можливо ще треба обробити його ще чимось, щоб нейтралізувати кислоту
Содою.

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 13:06
автобат
пРОТИДИЕЮ КИСЛОТИ Е ЛУГА(ЩЕЛОЧЬ) Любий миючий засиб, в т.ч. и мило його мают у своему вмысти. А по щупу... Так дай якоись присадки миючои в масло и писля того ии поминяй и не лий всяку хрень, не економь на масли для УАЗа, тоди и накипу не буде.

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 16:27
bobikus
Вітаю в клубі перевертнів :) Бачу нас все більше :))

Щодо нагару на щупі - не хочу розчаровувати, але це поганий показник, після перевертання масло наливається на днище поршня і він від цього може тріскати. Причина - температурний удар. Крім того після лежання догорицапки хоча б 5 хв масло наливається у камеру згоряння і може викликати гідроудар при заведенні двигуна після того як поставлять на колеса. Щоби сказати чіткіше чи це може бути той випадок треба розуміти коли глушилася і коли заводилася машина.

Щодо кислоти, то вона розчиняється у воді, кархера достатньо для її змивання.

А взагалі - деліфтинг в горах рулить ;)

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 16:49
uncletafuk
автобат писав:Так дай якоїсь присадки миючої в масло і після того її поміняй
Я би того не робив. По-перше всього воно все одно не відмиє, по-друге якийсь відмитий клапоть того нагару потім може закупорити якийсь маслоканал...

Я купив б/у мотор з таким нагаром як описує AM . Наявна в гаражі хімія його не брала, їздив з ним три роки, нічого ні мотору ні маслу не сталося. Потім при капіталці відчищав механічним способом (ще той гемор).

ИМХО AM перевищив термін із заміною мастила. Самі порахуйте: мастило в двигуні міняють після 10 000км пробігу. Щоби проїхати їх по трасі треба 100-120 годин. Це 12-15 покатушок, за які я намотаю 500-1000км. Так що для УАЗів пробіг до заміни масла треба міряти в годинах, а не в кілометрах.
bobikus писав:після перевертання масло наливається на днище поршня і він від цього може тріскати
Бризки масла з піддона завжди попадають на поршень при роботі двигуна. Крім того всякі там ВАЗо-стрітрейсери врізають форсунки в маслоканал щоби бризкали на стінки циліндрів. Так-що поршням від попадання масла ніц не станеться.....

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 17:00
AM
Масло лию виключно кастрол 10В40 півсинтетика.
Термін заміни - хм. По твоїй логіці може бути, що і перетягнув. Взагалі міняю десь раз в 5-7000. Але хороше масло ще повинно мати і деякий запас.
А про мийку - кажу що мив 2 рази керхером, перший раз без мила, другий з милом. Навіть після другого разу залишились в окремих місцях білі кайомочки по висиханні. Значить буду мити третій раз. Може внатурі розведу харчову соду в воді і побризкаю.

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 12 липня 2013, 22:31
Oleg
Андрію попробуй каустичною содою а на крайній випадок простою харчовою, намочи посип і залиши на пару годин.

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 13 липня 2013, 09:39
автобат
Пацани, а в 9-му класи на химию в школи нихто не ходив чи шо? :lol: Я з вас канаю :lol:
А ще, Орест, при всий повази як до знаного джипера, ну як при перевертанни масло попадае за 5 хвилин в камеру згаряння? Тоди б бенза тоже мала б хреначити з камери зраряння в пиддон, ще и пид тиском ? ( ох вже та видсутнись украинских буков на кнопках...) Щось тут не так...

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 14 липня 2013, 15:43
Granader
Все,там нормально,просто переїздив...

Re: Чорна масляна накип на щупі

Додано: 18 липня 2013, 20:23
bobikus
uncletafuk писав: Бризки масла з піддона завжди попадають на поршень при роботі двигуна. Крім того всякі там ВАЗо-стрітрейсери врізають форсунки в маслоканал щоби бризкали на стінки циліндрів. Так-що поршням від попадання масла ніц не станеться.....
Знаю про форсунки, в самого машина з такими, правда з заводу. Нюанс в тому що як колінвал так і згадані масляні форсунки створюють масляну пару а оверкіль викликає заливання. Масляна пара плавно охолоджує поршень на 10-30 градусів а різке заливання різко охолоджує на 100-200. Тому вказав як можливу причину.
автобат писав: А ще, Орест, при всий повази як до знаного джипера, ну як при перевертанни масло попадае за 5 хвилин в камеру згаряння? Тоди б бенза тоже мала б хреначити з камери зраряння в пиддон, ще и пид тиском ? ( ох вже та видсутнись украинских буков на кнопках...) Щось тут не так...
Хех, сам би не вірив, доки не перекинувся, після оверкілю навіть на 2 хв. УАЗ буде троїти і диміти ще хвилин 5 допоки не вигорить все масло з камери згоряння. Думаю, хто лежав на боці, підтвердить.