Згідний, зі сплющеним каркасом я б не почував себе впевнено.Volodymyr писав:Це брак. Таки каркаси ТІ не проходятьumka писав:Небольшой эллипс все равно будет.
Каркаси безпеки
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Каркаси безпеки
067-622-24-3нуль
Re: Каркаси безпеки
Попередній макет каркасу Patrol Y60. В результаті ми його спростили, забравши труби позначені синім та раціоналізувавши деякі інші елементи. Виправлений макет покажу в понеділок.
- Вкладення
-
- 777777-1.jpg (48.96 Кіб) Переглянуто 10970 разів
067-622-24-3нуль
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Мінімально має бути присутня головна запобіжна дуга (додаток №1).Volodymyr писав: Це брак. Таки каркаси ТІ не проходять
Матеріал: Всі елементи каркаса безпеки повинні виготовлятися з безперервного відрізка холоднотягнутої безшовної труби (починаючи з місць кріплення до кузова (до шасі, кабіни або вантажної платформи). Виготовлення дуг з відрізків труб, з'єднаних зварюванням або іншими способами не дозволяється.
Труби повинні бути зігнуті процесом холодного гнуття, і радіус згину по осьовій лінії має дорівнювати, принаймні, трьом діаметрам труби. Згини труб мають бути плавними, без складок і зминання стінок.
Якщо переріз труби в процесі згину набуває овальної форми, відношення мінімального поперечного розміру до максимального має бути не менше 0,9.
Мінімально допустимі діаметр і товщина стінки труб каркаса безпеки:
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
ИМХО не годится.В-Вовк писав:Попередній макет каркасу Patrol Y60. В результаті ми його спростили, забравши труби позначені синім та раціоналізувавши деякі інші елементи. Виправлений макет покажу в понеділок.
1.1.1. Головна дуга - конструкція, яка знаходиться упоперек транспортного засобу позаду передніх сидінь.
1.1.5. Задня розпірка - відрізок труби, встановлений між головною дугою і задньою частиною кузова автомобіля.
У тебя главная дуга, судя по всему, за задними сидениями.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
В нього їх походу дві. Для задніх і передніх. Так що все нормально.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Каркаси безпеки
для техкомиссара из фау это не нормально - главная дуга не может быть задняя и передняя, она четко обозначена, как и месторасположения ее и задней распорки. другое дело, что каркас, как я понял, не для спорта, а для собственной безопасности, так что техкома не будет.
мне предложенный каркас нравится, вопрос только - почему спереди сверху не крест? и дополнить передней поперечиной не мешало бы
мне предложенный каркас нравится, вопрос только - почему спереди сверху не крест? и дополнить передней поперечиной не мешало бы
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Почитай про те яки бувають каркаси для довгобазних машин.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Каркаси безпеки
Я можливо використаю дещо розширене тлумачення, але "позаду передніх сидінь" не значить попереду заднього ряду сидінь. Тобто, якщо поставиш головну дугу позаду другого ряду сидінь, то вимога "позаду передніх сидінь" не порушується, оскільки дуга є "позаду передніх сидінь".umka писав:У тебя главная дуга, судя по всему, за задними сидениями.
Re: Каркаси безпеки
В дійсності головних дуги є дві, виготовлених з дотриманням всіх правил, за передніми та задніми сидіннями, вони позначені на рисунку червоним кольором. Я в вимогах не знайшов заборони на подвійну клітку, хоча не виключаю що ФАУ не омологувало би каркас по цій причині.umka писав:ИМХО не годится.В-Вовк писав:Попередній макет каркасу Patrol Y60. В результаті ми його спростили, забравши труби позначені синім та раціоналізувавши деякі інші елементи. Виправлений макет покажу в понеділок.
1.1.1. Головна дуга - конструкція, яка знаходиться упоперек транспортного засобу позаду передніх сидінь.
1.1.5. Задня розпірка - відрізок труби, встановлений між головною дугою і задньою частиною кузова автомобіля.
У тебя главная дуга, судя по всему, за задними сидениями.
Задня розпірка також зі збереженням вимог- ''Наклонные распорки – должны образовывать в продольной плоскости с главной дугой угол не менее
30 градусов, и крепиться над задней осью или за ней.''
Якщо я помиляюсь, тоді проаргументуйте.
067-622-24-3нуль
Re: Каркаси безпеки
З переду хрест вирішили не ставити по причині того, що не дуже хочеться на кожній ямі битись об нього головою. Він замінений двома паралельними трубами, так як не так часто я буду їздити в шоломі. Передня поперечина ще під питанням, вона скоріше за все буде мішати обдуву лобового скла.myshketer писав:для техкомиссара из фау это не нормально - главная дуга не может быть задняя и передняя, она четко обозначена, как и месторасположения ее и задней распорки. другое дело, что каркас, как я понял, не для спорта, а для собственной безопасности, так что техкома не будет.
мне предложенный каркас нравится, вопрос только - почему спереди сверху не крест? и дополнить передней поперечиной не мешало бы
Я розумію що це можливо дещо гірше, але не хочеться перетворювати машину на танк.
067-622-24-3нуль
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
А если сделать не крест, а равнобедренный треугольник, все равно головой бьешься? ( /\ )В-Вовк писав: З переду хрест вирішили не ставити по причині того, що не дуже хочеться на кожній ямі битись об нього головою.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
В-Вовк писав:Попередній макет каркасу Patrol Y60. В результаті ми його спростили, забравши труби позначені синім та раціоналізувавши деякі інші елементи. Виправлений макет покажу в понеділок.
Непоганго, але передню частину можно не робити. Ну тобто в такому варіанті як зараз - маленькі чорні повздовжні труби взагалі ніякого навантаження не беруть. При ударі спереду зверху - ця решітка не втримає, при ударі в верхню частину збоку (перпендикулярно руху) це теж складеться в сторону.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: Каркаси безпеки
Зауваження від umka та Katonych на рахунок двох паралельних труб передньої клітки є логічними. Це якраз є те, над чим ми зараз ламаємо голову, вирішили прийняти остаточне рішення тоді, коли будуть стояти в автомобілі передня та головні дуги.
Не думаю що клітка мала би скластись при передньому боковому ударі так як в результаті передня дуга та головні дуги будуть виконані з безшовної холоднокатаної труби 48мм/4мм (мінімальні вимоги- 45мм/2.5мм або 50мм/2мм ), крім того передбачалось, що кути 90 градусів між паралельними трубами, що з верху передньої клітки, та дугами, мали би бути зміцнені пластинами, схожими на ці, що на рисунку. Я є прихильником хреста, але все ж таки хочеться комфорту, якого не так вже й багато за присутності каркасу безпеки.
Не думаю що клітка мала би скластись при передньому боковому ударі так як в результаті передня дуга та головні дуги будуть виконані з безшовної холоднокатаної труби 48мм/4мм (мінімальні вимоги- 45мм/2.5мм або 50мм/2мм ), крім того передбачалось, що кути 90 градусів між паралельними трубами, що з верху передньої клітки, та дугами, мали би бути зміцнені пластинами, схожими на ці, що на рисунку. Я є прихильником хреста, але все ж таки хочеться комфорту, якого не так вже й багато за присутності каркасу безпеки.
- Вкладення
-
- IMG_1768-3.jpg (83.86 Кіб) Переглянуто 11024 разів
067-622-24-3нуль
Re: Каркаси безпеки
Машина використовується в основному для поїздок в гори, не рідко з дітьми.Volodymyr писав:А для чого вам каркас?
Декілька раз був очевидцем того, як люди по глупості ледь не втратили життя, після того вирішив поставити каркас.
З більшістю важких, обвішаних машин, навіть при легкому перевертанні стається ось таке: http://www.youtube.com/watch?v=AfxJCym5-4Y
Тільки чомусь більшість людей не хочуть цього усвідомити та легковажать життям.
067-622-24-3нуль