Каркаси безпеки
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Каркаси безпеки
Викладаю приклади та описи каркасів безпеки, а також інших елементів безпеки. Поки що у вигляді тех вимог. Потім спробую викусити тільки розділи по каркасам. Як бачите допустиме і болтове з'єднання цілі просторові клітки безпеки. Ще пошукаю нормативні документи FIA.
- Вкладення
-
- ttt-2010.pdf
- Тех вимоги БАВФ на 2012 з тіралу
- (1.32 МіБ) Завантажено 561 раз
-
- doc_2011122241.pdf
- Тех.вимоги РАФ для трофі на 2012
- (642.75 Кіб) Завантажено 608 разів
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Каркаси безпеки
але це білоруські
Re: Каркаси безпеки
У белорусов те же законы физики
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
В документі вказано матеріал для труб "Холоднотянутая, бесшовная труба из углеродистой стали" , чи це буде в нас теж обовязковим.
В нашому "селі" такі труби в асортименті важко найти
В нашому "селі" такі труби в асортименті важко найти
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Так. Бо інша труба не вирішить питання безпеки.BobeG писав:В документі вказано матеріал для труб "Холоднотянутая, бесшовная труба из углеродистой стали" , чи це буде в нас теж обовязковим.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Каркаси безпеки
Питання не в законах фізики, а в законах змагань під які проводяться під фау. Ті каркаси які допускаються по регламенту в білорусії, не обовязково допускаються по регламентах і тех вимогах в нас на змаганнях.myshketer писав:У белорусов те же законы физики
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Каркаси безпеки
Вперед до туризму, якщо не хочеш каркас. А на борті написано "Подорожі по Карпатах" а клієнти яких ти запрошуєш жити не хочуть???AM писав: Питання не в законах фізики, а в законах змагань під які проводяться під фау. Ті каркаси які допускаються по регламенту в білорусії, не обовязково допускаються по регламентах і тех вимогах в нас на змаганнях.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
Re: Каркаси безпеки
При чому тут це....Oleg писав:Вперед до туризму, якщо не хочеш каркас. А на борті написано "Подорожі по Карпатах" а клієнти яких ти запрошуєш жити не хочуть???AM писав: Питання не в законах фізики, а в законах змагань під які проводяться під фау. Ті каркаси які допускаються по регламенту в білорусії, не обовязково допускаються по регламентах і тех вимогах в нас на змаганнях.
- ярко
- Повідомлень: 528
- З нами з: 21 січня 2010, 12:44
- Ім'я: ЯРКО
- Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
+100 клієнта не везем,де небезпечно,АМ правий.AM писав:При чому тут це....Oleg писав:Вперед до туризму, якщо не хочеш каркас. А на борті написано "Подорожі по Карпатах" а клієнти яких ти запрошуєш жити не хочуть???AM писав: Питання не в законах фізики, а в законах змагань під які проводяться під фау. Ті каркаси які допускаються по регламенту в білорусії, не обовязково допускаються по регламентах і тех вимогах в нас на змаганнях.
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Каркаси безпеки
Яка би не була машина в неї не можна бути впевненим 100% а гори є гори які вони би не були.ярко писав:
+100 клієнта не везем,де небезпечно,АМ правий.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
Re: Каркаси безпеки
Олег, а в каркасі ти можеш бути впевнений на 100% за своє життя в тій машині? ...Oleg писав:Яка би не була машина в неї не можна бути впевненим 100% а гори є гори які вони би не були.ярко писав:
+100 клієнта не везем,де небезпечно,АМ правий.
По моєму тупіковий напрямок розвитку дискусії...
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Спеціально для Андрія. Дивись як працю каркас в горах.
http://www.youtube.com/watch?v=WisYeUAdeUA
Екіпаж живий. А нас навіть не 1/4 такої динаміки чи навантаження. Але мова не про те чи треба чи не треба.
Просили дати технічну інформацію - видаю. А розказувати що то Білорусь, а то Росія нам не таки каркаси треба, глупо. Я б і в цивільну машину поставив. Краще з каркасом, ніж у білих капцях. А то зараз придурків літає, добре що високий і поки під низ залітали...
http://www.youtube.com/watch?v=WisYeUAdeUA
Екіпаж живий. А нас навіть не 1/4 такої динаміки чи навантаження. Але мова не про те чи треба чи не треба.
Просили дати технічну інформацію - видаю. А розказувати що то Білорусь, а то Росія нам не таки каркаси треба, глупо. Я б і в цивільну машину поставив. Краще з каркасом, ніж у білих капцях. А то зараз придурків літає, добре що високий і поки під низ залітали...
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Каркаси безпеки
Спеціально для Володі і для всіх решта котрі мене починають затрахувати.Volodymyr писав:Спеціально для Андрія. Дивись як працю каркас в горах.
http://www.youtube.com/watch?v=WisYeUAdeUA
Екіпаж живий. А нас навіть не 1/4 такої динаміки чи навантаження. Але мова не про те чи треба чи не треба.
Просили дати технічну інформацію - видаю. А розказувати що то Білорусь, а то Росія нам не таки каркаси треба, глупо. Я б і в цивільну машину поставив. Краще з каркасом, ніж у білих капцях. А то зараз придурків літає, добре що високий і поки під низ залітали...
http://www.youtube.com/watch?v=v4XOo6kYesk
Чувак був в каркасі, і що, він міг бути на 100% впевнений в своїй безпеці?
Про що ми говоримо? Моє запитання доволі логічне - чи існують каркаси які по технічним вимогам підходять ФАУ, і одночасно не перетворюють автомобіль на двомісний трофікар. Якщо українське фау приймає білоруські стандарти, я б хотів побачити це. Поки що без трьорпа можу вказати тільки на ті офіційні докуенти фау які я прочитав http://fau.in.ua/wp-content/uploads/fau ... cal_t2.pdf див додаток 1.Яка би не була машина в неї не можна бути впевненим 100% а гори є гори які вони би не були.
Свою позицію про каркаси я пояснив не один раз а хто не чув, мене не гребе. Тріпатись на цю тему більше не буду. Або говоримо конкретно, або не трахаємо мозк
ПС. І давайте без спекуляцій - в відео володі і каркаси ЗОВСІМ іншої конструкції (навіть на відео видно), і вимоги до сидінь, і до ремнів зовсім інші. Так що давайте будемо говорити або по темі, або не займатись фігньою.
ППС. Для тих хто пише СПЕЦІАЛЬНО для мене, хочу сказати, що я висловлюю не тільки свою думку
Re: Каркаси безпеки
в Андрієвій ссилочці є інфа, шо каркаси не тільки на ТР3, а й на ТР2 вимагаються.
А з 33-ми колесами в ТР1 не пускають.
Хто ж тоді буде в нас їздити?
А з 33-ми колесами в ТР1 не пускають.
Хто ж тоді буде в нас їздити?