Каркаси безпеки

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення bobikus »

Минулого літа на спуску з Парашки перевернувся Патрол (власник не бажає, щоби це знали, не буду уточнювати) і прокотився по лісі. Кузов деформувався але зберіг простір пасажирів, все обійшлося. Але сліди від ударів ніби говорять, що каркас поміг би менше ніж металевий дах, гілки під вагою машини ламалися і торцями хотіли пробити салон у декількох точках з кожного боку, на який спиралася і лежала машина. Не хочу розвивати холіварів, але на мою думку, якщо би там був хоч суперкаркас+тент все могло би закінчитись по-іншому. Крім того тут мабуть не мова про раллі-рейди, швидкість можливого перевертання в основному незначна, зайва міцність каркасу малоймовірно що буде реалізована, натомість вага вгорі може допомогти перевороту. Думаю, більш актуально для наших умов і швидкостей впроваджувати інші норми безпеки ніж раллі-рейдові каркаси (розраховані в основному під перевороти на рівній поверхні але при високих швидкостях). Це просто моя думка.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr »

Тут мова про каркаси для спорту.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr »

Khimik писав:в Андрієвій ссилочці є інфа, шо каркаси не тільки на ТР3, а й на ТР2 вимагаються.
Це в ЧУ, каркаси в ТР2, в регіональних тільки в ТР3.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Katonych »

Я что-то реально не понимаю о чём спор. Навернуться можно практически на ровном месте, особенно если едешь на результат. И даже на практически ровной местности, просто в попытках с разгону перескочить или под большим уклоном скатиться.
Наши машины имеют реально тяжелую раму и мосты, а стойки крыши примерно такие-же как у легковых (если не слабее - напр. у кабрио-самураев и кабрио-витар дуга за спиной передних сидений весьма хлипкая). Переверни такую, да ещё на скорости в 30кмч -- стойки сложатся и крыша прилипнет к голове.

@bobikus: в случае тента - над головой водятла и штурмана должна быть крыша, согласно ТТ. Так-что для них ничего не меняется в плане безопасности. А вот если в боевой машине на трассе соревнований сзади сидит ещё три человека, с водкой и гармонью --- то да, им будет беда. Но это всё-таки не совсем правильная ситуация.

пс. я не прижат техтребованиями, машина от силы тр1 - и то я серьёзно думаю о каркасе. Точнее даже не думаю, а именно планирую минимальный каркас. Потому как лучше лишние 40-50кг, но больше шансов вернуться после поездки не в инвалидном кресле.
ппс. хотел приложить фото, буквально на прошлых выходных водитель джипа ушел из жизни после пары переворотов и даже не сильно на камнях - но не буду.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення автобат »

А там ще раджу Андрійові особисто поивитись фотки Робосола з 4-го етапу. А як висів колесниковский УАЗ на КП... А я ще і прокладав, а ще і був керівником змагань. Мені не смішно.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM »

Чомусь звертання до мене, але відповіді на задані мною 2 питання так і немає.
АЛЕ!!!...
Я скажу що я теж за каркас, але так як спорт в нас небезпечний, пропоную нашим регламентом запровадити ОБОВЯЗКОВІ каркаси в ТР2 такого ж зразка і з тими ж вимогами як для ТР3 (як вже уніфікувати то уфінікувати всі правила, тим більше що питання не в "правилах" а в "безпеці", я правильно розумію... )
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM »

Нагадаю 2 запитання
1. Чи є каркас, який не перетворює автомобіль на двомісний трофікар?
2. Якщо білоруські каркаси підходять - де можна про це почитати?
Ну і трете, яке додав в попередньому пості
3. Що скажете стосовно введення обовязкових каркасів в ТР2, з дотриманням тех вимог?
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr »

1. Так. Тобі ж дали картинки.
2. Немає Білоруських чи Російських каркасів. Є вимоги по тому як їх робити, а те що на картинках це пару десяткив готових варіантів, є ще пару сотен готових варіантів.
3. В ТР2 поки що можна без каркасів. В регіональних так точно.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM »

Volodymyr писав:1. Так. Тобі ж дали картинки.
2. Немає Білоруських чи Російських каркасів. Є вимоги по тому як їх робити, а те що на картинках це пару десяткив готових варіантів, є ще пару сотен готових варіантів.
Технічні вимоги до транспортних засобів, які допускаються до участі у змаганнях з трофі-рейдів Загального регламенту Кубку ФАУ з трофі рейдів говорять "Мінімально має бути присутня головна запобіжна дуга (додаток №1)."
Тобто саме така дуга, яка вказана в Додатку 1.
Тут правда в мене є інше питання - ніде я не побачив, заборони установки запобіжної дуги вказаної в додатку позаду заднього пасажирського сидіння. Якщо це можна робити, то питання з двомісністю зніметься.
Volodymyr писав:3. В ТР2 поки що можна без каркасів. В регіональних так точно.
Переглянув документи ФАУ і не знайшов, де б це було вказано письмово, а не не словах. Але з іншої сторони, ми ж не бюрократи, ми з за безпеку. Тому пропоную таки запровадити це в обовязковому порядку в ТР2.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr »

Тоді і в в ТР1, як в ЧР.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM »

Volodymyr писав:Тоді і в в ТР1, як в ЧР.
Логіка однозначно є. Якщо внатурі за безпеку, то за безпеку - згадаємо саню на карандаші ...Але як бажаєте...
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr »

Давайте робити все поступово. Каркаси в ТР3, а для ТР2 точки попростіше. А там далі буде видно. Не треба гнати коней.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення марік »

Так на другий рік в тр 3 каркас треба чи нє????????????
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr »

Думаю що дамо рік на встановлення. Хоча чим швидше - ти краще.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM »

Volodymyr писав:Давайте робити все поступово. Каркаси в ТР3, а для ТР2 точки попростіше. А там далі буде видно. Не треба гнати коней.
Вот, так і треба казати, що безпека - це питання друге, а перше питання - вступ в фау і офіційний статус наших заходів. Каркаси і безпека - лише похідне від цього. Тоді не треба гасел типу "каркаси на легковухи, велосипеди, лижі... і лиш один дебіл Андрій цього не розуміє". Бо не може бути так, що безпека супер важлива, але ще не сьогодні, а завтра.
А якщо все ж перше питання - вступ в фау і офіційність, то дискусію треба вести саме в цьому напрямку - плюси і мінуси.
І один із мінусів - каркаси для учасників любителів (не спортсменів) - спочатку ТР3, потім і ТР2, які роблять машину двомісною. І я собі слабо уявляю наші машини з групи ТР2 (в яких всі машини легкові на кожен день з каркасами, якщо ці каркаси роблять з чотирьохмісної машини двомісну). Та і чи захочуть всі учасники змагань з категорії ТР3, а особливо з ТР2 (я поки не бачив виключення для ТР2) робити собі каркас, навіть якщо машина і не стане двомісною. Ось про це мені здається можна говорити, і буде конструктивніше.
Відповісти