Каркаси безпеки

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6912
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr » 10 листопада 2012, 00:21

Викладаю приклади та описи каркасів безпеки, а також інших елементів безпеки. Поки що у вигляді тех вимог. Потім спробую викусити тільки розділи по каркасам. Як бачите допустиме і болтове з'єднання цілі просторові клітки безпеки. Ще пошукаю нормативні документи FIA.
Вкладення
ttt-2010.pdf
Тех вимоги БАВФ на 2012 з тіралу
(1.32 МіБ) Завантажено 351 разів
doc_2011122241.pdf
Тех.вимоги РАФ для трофі на 2012
(642.75 Кіб) Завантажено 403 разів
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM » 10 листопада 2012, 00:33

але це білоруські

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення myshketer » 10 листопада 2012, 06:25

У белорусов те же законы физики ;-)

Аватар користувача
BobeG
Повідомлень: 159
З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
Ім'я: Петро
Авто: UAZ 31512x
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення BobeG » 10 листопада 2012, 19:33

В документі вказано матеріал для труб "Холоднотянутая, бесшовная труба из углеродистой стали" , чи це буде в нас теж обовязковим.
В нашому "селі" такі труби в асортименті важко найти :(

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6912
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr » 10 листопада 2012, 19:38

BobeG писав:В документі вказано матеріал для труб "Холоднотянутая, бесшовная труба из углеродистой стали" , чи це буде в нас теж обовязковим.

Так. Бо інша труба не вирішить питання безпеки.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM » 10 листопада 2012, 22:28

myshketer писав:У белорусов те же законы физики ;-)

Питання не в законах фізики, а в законах змагань під які проводяться під фау. Ті каркаси які допускаються по регламенту в білорусії, не обовязково допускаються по регламентах і тех вимогах в нас на змаганнях.

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6912
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr » 10 листопада 2012, 22:35

Це каркаси від FIA. Так що все пучком.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
Oleg
Повідомлень: 354
З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Олег
Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
Звідки: Львів

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Oleg » 10 листопада 2012, 22:56

AM писав:Питання не в законах фізики, а в законах змагань під які проводяться під фау. Ті каркаси які допускаються по регламенту в білорусії, не обовязково допускаються по регламентах і тех вимогах в нас на змаганнях.

Вперед до туризму, якщо не хочеш каркас. А на борті написано "Подорожі по Карпатах" а клієнти яких ти запрошуєш жити не хочуть???
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM » 11 листопада 2012, 01:55

Oleg писав:
AM писав:Питання не в законах фізики, а в законах змагань під які проводяться під фау. Ті каркаси які допускаються по регламенту в білорусії, не обовязково допускаються по регламентах і тех вимогах в нас на змаганнях.

Вперед до туризму, якщо не хочеш каркас. А на борті написано "Подорожі по Карпатах" а клієнти яких ти запрошуєш жити не хочуть???

При чому тут це....

Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення ярко » 11 листопада 2012, 09:49

AM писав:
Oleg писав:
AM писав:Питання не в законах фізики, а в законах змагань під які проводяться під фау. Ті каркаси які допускаються по регламенту в білорусії, не обовязково допускаються по регламентах і тех вимогах в нас на змаганнях.

Вперед до туризму, якщо не хочеш каркас. А на борті написано "Подорожі по Карпатах" а клієнти яких ти запрошуєш жити не хочуть???

При чому тут це....

+100 клієнта не везем,де небезпечно,АМ правий.
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...

Аватар користувача
Oleg
Повідомлень: 354
З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Олег
Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
Звідки: Львів

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Oleg » 11 листопада 2012, 18:51

ярко писав:
+100 клієнта не везем,де небезпечно,АМ правий.

Яка би не була машина в неї не можна бути впевненим 100% а гори є гори які вони би не були.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM » 11 листопада 2012, 20:44

Oleg писав:
ярко писав:
+100 клієнта не везем,де небезпечно,АМ правий.

Яка би не була машина в неї не можна бути впевненим 100% а гори є гори які вони би не були.

Олег, а в каркасі ти можеш бути впевнений на 100% за своє життя в тій машині? ...
По моєму тупіковий напрямок розвитку дискусії...

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6912
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr » 11 листопада 2012, 21:06

Спеціально для Андрія. Дивись як працю каркас в горах.

http://www.youtube.com/watch?v=WisYeUAdeUA
Екіпаж живий. А нас навіть не 1/4 такої динаміки чи навантаження. Але мова не про те чи треба чи не треба.
Просили дати технічну інформацію - видаю. А розказувати що то Білорусь, а то Росія нам не таки каркаси треба, глупо. Я б і в цивільну машину поставив. Краще з каркасом, ніж у білих капцях. А то зараз придурків літає, добре що високий і поки під низ залітали...
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення AM » 12 листопада 2012, 00:37

Volodymyr писав:Спеціально для Андрія. Дивись як працю каркас в горах.

http://www.youtube.com/watch?v=WisYeUAdeUA
Екіпаж живий. А нас навіть не 1/4 такої динаміки чи навантаження. Але мова не про те чи треба чи не треба.
Просили дати технічну інформацію - видаю. А розказувати що то Білорусь, а то Росія нам не таки каркаси треба, глупо. Я б і в цивільну машину поставив. Краще з каркасом, ніж у білих капцях. А то зараз придурків літає, добре що високий і поки під низ залітали...

Спеціально для Володі і для всіх решта котрі мене починають затрахувати.
http://www.youtube.com/watch?v=v4XOo6kYesk

Чувак був в каркасі, і що, він міг бути на 100% впевнений в своїй безпеці?
Яка би не була машина в неї не можна бути впевненим 100% а гори є гори які вони би не були.

Про що ми говоримо? Моє запитання доволі логічне - чи існують каркаси які по технічним вимогам підходять ФАУ, і одночасно не перетворюють автомобіль на двомісний трофікар. Якщо українське фау приймає білоруські стандарти, я б хотів побачити це. Поки що без трьорпа можу вказати тільки на ті офіційні докуенти фау які я прочитав http://fau.in.ua/wp-content/uploads/fau ... cal_t2.pdf див додаток 1.
Свою позицію про каркаси я пояснив не один раз а хто не чув, мене не гребе. Тріпатись на цю тему більше не буду. Або говоримо конкретно, або не трахаємо мозк

ПС. І давайте без спекуляцій - в відео володі і каркаси ЗОВСІМ іншої конструкції (навіть на відео видно), і вимоги до сидінь, і до ремнів зовсім інші. Так що давайте будемо говорити або по темі, або не займатись фігньою.
ППС. Для тих хто пише СПЕЦІАЛЬНО для мене, хочу сказати, що я висловлюю не тільки свою думку

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Khimik » 15 листопада 2012, 18:16

в Андрієвій ссилочці є інфа, шо каркаси не тільки на ТР3, а й на ТР2 вимагаються.
А з 33-ми колесами в ТР1 не пускають.
Хто ж тоді буде в нас їздити?


Повернутись до “Техніка, Спорядження, Навігація”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 12 гостей