Сторінка 1 з 1

Переробка амортизаційних-стойок

Додано: 02 листопада 2012, 17:18
max
Хоч я вже і закрив питання зі своєю підвіскою (наразі :)), але всерівно не зміг пройти мимо теми на одному форумі - де пише як (наскільки я розумію) в старі амортизаційні стойки мож впихнути вельми рекомендовані амортизатори коні хеві трек.

Чому мене це зацікавило: 1) раніше про таке не чув, 2) до моєї машини нема вибору нормальних амортизаторів, 3) теоретично можна бавитись з довжиною і ходом амортизатора (тоєсть ліфтувати, настроювати під себе).

Ідея в тому - шо потрібно зі старих стойок вийняти тельбухи і впихнути туди новий картрідж (який продається уже в готовому для цього вигляді).

Отож тут є інструкція від коней.
Тут чуваки таке робили, можна порозглядати картинки, все +\- ясно. І тут теж шось схоже.

А вот шо виходить в чувака - який то під патфіндер робив:
Зображення

Зображення

Такето. Мож кому буде цікаво, а може хто шось схоже робив - то скаже шо вийшло, а "дехто" може ознайомлюватись з матчастю (бо попереду багато довгих зимових вечорів і в мене є старі стойки) :)

Re: Переробка амортизаційних-стойок

Додано: 02 листопада 2012, 17:55
Khimik
а що тебе збентежило?
в мене на вектрі з заводу так картріджі мінялися :)

Re: Переробка амортизаційних-стойок

Додано: 02 листопада 2012, 18:27
max
та нічо, просто я про таке рішення не знав

Re: Переробка амортизаційних-стойок

Додано: 02 листопада 2012, 22:22
Granader
Певний час працював з хлопакою,який був а може ще і є,представником коні-плаза,ставив на різні машини,якщо потрібна якась інформація що знаю розповім...

Re: Переробка амортизаційних-стойок

Додано: 02 листопада 2012, 22:23
Granader
ще

Re: Переробка амортизаційних-стойок

Додано: 02 листопада 2012, 22:24
Granader
ще

Re: Переробка амортизаційних-стойок

Додано: 02 листопада 2012, 22:27
Granader
FG крузер

Re: Переробка амортизаційних-стойок

Додано: 02 листопада 2012, 23:34
max
Прикольно, буду мати наувазі, ше зараз мені то не треба, але на майбутнє думаю - варіант непоганий.