Переробка амортизаційних-стойок
Додано: 02 листопада 2012, 17:18
Хоч я вже і закрив питання зі своєю підвіскою (наразі ), але всерівно не зміг пройти мимо теми на одному форумі - де пише як (наскільки я розумію) в старі амортизаційні стойки мож впихнути вельми рекомендовані амортизатори коні хеві трек.
Чому мене це зацікавило: 1) раніше про таке не чув, 2) до моєї машини нема вибору нормальних амортизаторів, 3) теоретично можна бавитись з довжиною і ходом амортизатора (тоєсть ліфтувати, настроювати під себе).
Ідея в тому - шо потрібно зі старих стойок вийняти тельбухи і впихнути туди новий картрідж (який продається уже в готовому для цього вигляді).
Отож тут є інструкція від коней.
Тут чуваки таке робили, можна порозглядати картинки, все +\- ясно. І тут теж шось схоже.
А вот шо виходить в чувака - який то під патфіндер робив:
Такето. Мож кому буде цікаво, а може хто шось схоже робив - то скаже шо вийшло, а "дехто" може ознайомлюватись з матчастю (бо попереду багато довгих зимових вечорів і в мене є старі стойки)
Чому мене це зацікавило: 1) раніше про таке не чув, 2) до моєї машини нема вибору нормальних амортизаторів, 3) теоретично можна бавитись з довжиною і ходом амортизатора (тоєсть ліфтувати, настроювати під себе).
Ідея в тому - шо потрібно зі старих стойок вийняти тельбухи і впихнути туди новий картрідж (який продається уже в готовому для цього вигляді).
Отож тут є інструкція від коней.
Тут чуваки таке робили, можна порозглядати картинки, все +\- ясно. І тут теж шось схоже.
А вот шо виходить в чувака - який то під патфіндер робив:
Такето. Мож кому буде цікаво, а може хто шось схоже робив - то скаже шо вийшло, а "дехто" може ознайомлюватись з матчастю (бо попереду багато довгих зимових вечорів і в мене є старі стойки)