Розширення колії проставками + і -
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Розширення колії проставками + і -
Пропустив, хто тут видумав, що привалочна площина диску (ЕТ 0) співпадає з вісью підшипникового вузла?
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- ярко
- Повідомлень: 528
- З нами з: 21 січня 2010, 12:44
- Ім'я: ЯРКО
- Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Розширення колії проставками + і -
і працюють над тим цілі КБярко писав:+1bobikus писав:Alex67 писав: 99% часу авто не повертає, а проставка забезпечує навантаження ПРИ ЗВИЧАЙНОМУ ПРЯМОЛІНІЙНОМУ РУСІ. Тому такі смішні 10 мм діючи у 100 разів довше дають виробітку - зменшення ресурсу.
Погодьтесь, більшість виробників авто роблять паспортний ЕТ в плюсі. Якщо слідувати Вашій теорії, вони закладають в машину спеціальний знос ступичних підшипників І якщо далі їй слідувати, проставки зближують ЕТ ближче до нуля а значить навпаки, рятують підшипники від передчасного зносу, який заклали інжернери
Особисто я переконаний , що конусні підшипники, якими і є більшість ступичних, і без того постійно працюють під кутом. І чи під вертикальним навантаженням, чи то на поворотах чи то з проставками, навантаження на них поперечні. І саме для цього розробники ставлять в цей вузол конус, адже поперечні навантаження при їзді це для них норма, адже при заводських показниках вильоту поперечні навантаження це фактично будь-яка нерівність будь-якої дороги.
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Re: Розширення колії проставками + і -
Гарне питання. Щойно глянув розрізи ступиць кількох машин і таки так - всюди по-різному, в більшості явно не співпадає. Причому деякі креслення показують розрізи разом з рідними дисками - ситуація така ж, центр диска явно не в центрі підшипникового вузла. І це ще раз підтверджує що як підшипникам так і інженерам на заводах очевидно не залежить на центруванні поперечних навантажень.tad100 писав:Пропустив, хто тут видумав, що привалочна площина диску (ЕТ 0) співпадає з вісью підшипникового вузла?
Для наочності тут креслення 469-го УАЗа
, центр диска зміщено відносно центру між підшипниками, у Патріота ця різниця суттєво більша.
Зважу свої спеціально, по 2 кг алюмінію там аж ніяк не виглядає. Тим не менше, повторюся, що навіть якщо і так, то при вазі моста у 150 та МТ коліс на одній осі у 50 кг ця вага навряд чи вплине на керованість чи ресурс підвіски. Ну не те, що не вірю, просто не бачу підстав.Я пошукав інформацію, 30мм алюмінієві проставки ненайгіршого виробника важать 8 кг
- balu
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 квітня 2012, 18:05
- Ім'я: roman
- Авто: isuzu trooper 3.1 td
- Контактна інформація:
Re: Розширення колії проставками + і -
в проставках є мінуси коли
-незалежна підвіска , машина завалюється на поворотах
-знос підшипників
-без розширення арок закидає болотом машину
-при повному ході підвіски можна вивалити крила
Плюси
+ вигляд
+ для вузьких тракторів стабільність при русі в колії від ширшої техніки
-незалежна підвіска , машина завалюється на поворотах
-знос підшипників
-без розширення арок закидає болотом машину
-при повному ході підвіски можна вивалити крила
Плюси
+ вигляд
+ для вузьких тракторів стабільність при русі в колії від ширшої техніки
Re: Розширення колії проставками + і -
Хоть один здравомыслящий человек на форуме
Для тракторов проставки, чтоб они красиво ехали по колее. При чем тут автомобили, коллеги?Плюси
+ вигляд
+ для вузьких тракторів стабільність при русі в колії від ширшої техніки
- Alex_L
- Повідомлень: 607
- З нами з: 17 червня 2008, 21:31
- Ім'я: Олександр
- Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
- Звідки: Львів
Re: Розширення колії проставками + і -
А невже при розширенні колії за рахунок дисків з мінусовим вильотом буде щось інакше?balu писав:в проставках є мінуси коли
-незалежна підвіска , машина завалюється на поворотах
-знос підшипників
-без розширення арок закидає болотом машину
-при повному ході підвіски можна вивалити крила
Плюси
+ вигляд
+ для вузьких тракторів стабільність при русі в колії від ширшої техніки
Re: Розширення колії проставками + і -
А без них, я так розумію, в цих же поворотах, перевертається?balu писав:в проставках є мінуси коли
-незалежна підвіска , машина завалюється на поворотах
- balu
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 квітня 2012, 18:05
- Ім'я: roman
- Авто: isuzu trooper 3.1 td
- Контактна інформація:
Re: Розширення колії проставками + і -
Завалюється (тут просто фізика) при більшому розставі коліс на макферсон (і інші види незалежної підвіски )
діє інша сила (ричаг) ,що сприяє легкому заваленню підвіски
Мова йдеться про проставки ( ну а збільшення ударної нагрузки на підшипник)
Катаю на монтереї з дисками від Терано 2 ,єфект як від проставок за рік мінус 1 підшипник і ще в повороти не візджаю а вповзаю
діє інша сила (ричаг) ,що сприяє легкому заваленню підвіски
Мова йдеться про проставки ( ну а збільшення ударної нагрузки на підшипник)
Катаю на монтереї з дисками від Терано 2 ,єфект як від проставок за рік мінус 1 підшипник і ще в повороти не візджаю а вповзаю
Re: Розширення колії проставками + і -
Тут резонне питання Алекса - а що, якщо замість проставок диски з мінусовим вильотом, то машина завалюватись перестає. Тема саме про проставки, а не в загальному про розширення колії
- balu
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 квітня 2012, 18:05
- Ім'я: roman
- Авто: isuzu trooper 3.1 td
- Контактна інформація:
Re: Розширення колії проставками + і -
НІ ТЕма про фізику ))
проставки і диски з ЕТ то саме.В мене різниця між заводським ЕТ в 15 мм. + ліфт +33 колеса і це на поворотах вже повна Катастрофа
В знайомого проставки на машині 30 мм . сузукі гранд вітара машина без ліфту,жорстка то він ще нормально їде ,але підшипники міняє дуже часто (використовує машину Асфальт чучуть грунт)
Я рахую що проставки це для ЛЕгковушок з обрізаними пружинами ,або якщо нема рідних дисків то треба увійти в заводські параметри.
!!! Ще для машин які мають підвіску у формі двох мостів (моя мрія Кукрузник або деф) йому не страшно, бо інша побудова пердньго моста (ми не втратимо курсової стійкості тільки зросте нагрузка на підшипники
Машини які не сильно відчувають ЕТ (уаз,кукруза,деф .і інші мостові трактори)
Машини для яких ЕТ катастрофа (Трупер-монтерей,Нива )
проставки і диски з ЕТ то саме.В мене різниця між заводським ЕТ в 15 мм. + ліфт +33 колеса і це на поворотах вже повна Катастрофа
В знайомого проставки на машині 30 мм . сузукі гранд вітара машина без ліфту,жорстка то він ще нормально їде ,але підшипники міняє дуже часто (використовує машину Асфальт чучуть грунт)
Я рахую що проставки це для ЛЕгковушок з обрізаними пружинами ,або якщо нема рідних дисків то треба увійти в заводські параметри.
!!! Ще для машин які мають підвіску у формі двох мостів (моя мрія Кукрузник або деф) йому не страшно, бо інша побудова пердньго моста (ми не втратимо курсової стійкості тільки зросте нагрузка на підшипники
Машини які не сильно відчувають ЕТ (уаз,кукруза,деф .і інші мостові трактори)
Машини для яких ЕТ катастрофа (Трупер-монтерей,Нива )
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Розширення колії проставками + і -
О! Купуйте собі Дефа! Тоді в нас буде два одинакових Сансея. УРРРА!!!
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Розширення колії проставками + і -
balu писав:НІ ТЕма про фізику ))
проставки і диски з ЕТ то саме.В мене різниця між заводським ЕТ в 15 мм.....)
Denon писав:Тому шо вже маємо на дві машини 3 комплекти дисків . Не всі мене влаштовують, а не хочеться займатися продай-купи.звездочет писав:А чому ти не поставиш диски з більшим вильотом?Denon писав:збільшення кута перевертання
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Розширення колії проставками + і -
Значить ти диски тре так комусь подарувати. я б собі взяв такий подарунок, наприклад
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Alex_L
- Повідомлень: 607
- З нами з: 17 червня 2008, 21:31
- Ім'я: Олександр
- Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
- Звідки: Львів
Re: Розширення колії проставками + і -
На знос підшипників більше впливає збільшена вага колеса чим виліт. Провірено практикою: маю два комплекта коліс з нульовим вильотом, так на мудових, які важче кілограм на 10 підшипники підтягаю і міняю набагато частіше.
- balu
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 квітня 2012, 18:05
- Ім'я: roman
- Авто: isuzu trooper 3.1 td
- Контактна інформація:
Re: Розширення колії проставками + і -
В болті залишається все ,що слабо прикручине