Маслениця
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Маслениця
Ой шось я не думаю що навіть в "Рекса" буде так дорого ремонт двигуна, а заміна колець тим більше.
Міняв на мазді 626, міняли на КІАшці, на Опелі, ну раптом 200-300 доларів.
Нук і в трасі і горах думаю хаває більше ніж в місті.
А зрештою тобі рішати.))))
Міняв на мазді 626, міняли на КІАшці, на Опелі, ну раптом 200-300 доларів.
Нук і в трасі і горах думаю хаває більше ніж в місті.
А зрештою тобі рішати.))))
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Маслениця
Та стопятсотміліонівтищ!Undefeated писав:
Мені би на психіку такий розхід давив.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Маслениця
Давив 1л на 500км, а 1л на 1.5-2тис радуєUndefeated писав:
Мені би на психіку такий розхід давив.
Ну може трохи піддавлює, але доцільність я вже порахував вижче.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Маслениця
Та чесно кажучи я вагаюсь постійно відносно того всього, але не робити шось завжди легше ніж шось робитиs.pal писав:Ой шось я не думаю що навіть в "Рекса" буде так дорого ремонт двигуна, а заміна колець тим більше.
Міняв на мазді 626, міняли на КІАшці, на Опелі, ну раптом 200-300 доларів.
Нук і в трасі і горах думаю хаває більше ніж в місті.
А зрештою тобі рішати.))))
Говорив (вже давно) я значить з деякими мотористами (рекомендованими, грамотними, адекватними і тд). Кажуть шо можуть сказати - шо там треба робити і скільки воно обійдеться тільки після того як розберуть і дефектують. Робити часткові дешеві пробні ремонти і давати гарантії ніхто не збирається, та й мені того не потрібно. Замовляти запчастини можна буде теж тільки після вскриття, йде то все до нас 14-24 дні з можливими перебоями. Від цього ні я ні майстри не взахваті. Мінімальна планка за ремонтні роботи - це 500-800 доларів, + запчастин хз на скільки треба, а може виявитись шо треба буде більше фінансів. Без машини лишаюсь на місяць. Думаєте враховуючи це все не хочеться просто долити масла раз на місяць?
Хоча ... треба таки буде поміняти сальники клапанів і кришки почистити ...
Ну але я ж нібито питав, чи дійсно варто міняти масло кожні 6 тис - як пише книжка?
Re: Маслениця
якщо книжка пише - я б міняв
Re: Маслениця
На этих выходных провел наблюдения - если по трассе больше сотни не ехать, то моя будка масло не есть... я в Борисполь метнулся - уровень не изменился, а назад чуть топил уже, съело пол-литра где-то... По оборотам получается, что при 2500 скорость до 100 км/ч, у меня это эконом режим, когда масло не ест и бензину мало пьет
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Маслениця
Теж так думаю. Ну мінєти - знач мінєтиAM писав:якщо книжка пише - я б міняв
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Маслениця
А назад який режим був?myshketer писав:На этих выходных провел наблюдения - если по трассе больше сотни не ехать, то моя будка масло не есть... я в Борисполь метнулся - уровень не изменился, а назад чуть топил уже, съело пол-литра где-то... По оборотам получается, что при 2500 скорость до 100 км/ч, у меня это эконом режим, когда масло не ест и бензину мало пьет
Переважно по трасі (якшо є можливість) 120 їду - це 3тис на тахометрі (круіз контроль). Хоча якшо їхати 70-120 (це наприклад на франківськ і далі) - то розхід теж є оптимальним (можливо через рельєф, бо там грубо пів дороги вверх, а пів - вниз), а масло жре завжди однаково +-.
Re: Маслениця
назад 100-110, 2500-2700 по оборотам..