Маслениця

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Маслениця

Повідомлення Rulya » 10 квітня 2012, 22:06

myshketer писав:Не меньше 72% - это по обьему или по массе?

По обьему диска деленого на массу колеса (накачаного :!: )

Аватар користувача
tad100
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1977
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Маслениця

Повідомлення tad100 » 10 квітня 2012, 22:27

по атомарному весу деленному на API GL, ибо по SAE результат +/- 5%
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2296
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо
Контактна інформація:

Re: Маслениця

Повідомлення myshketer » 10 квітня 2012, 22:41

Зображення

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1062
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Маслениця

Повідомлення Толстяк » 11 квітня 2012, 11:27

Зліва внизу, то героїн?
www.tolstiak4x4.io.ua

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2296
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо
Контактна інформація:

Re: Маслениця

Повідомлення myshketer » 11 квітня 2012, 11:31

Вряд ли героин доступнее меда :D

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1307
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Маслениця

Повідомлення max » 11 квітня 2012, 16:42

tad100 писав:С повышением вязкости масла, ты начинаеш готовить машину на продажу?

Мотор жре 1л масла (зараз 5w30 повна синтетика) на 500км. Пробіг 230 тис. Кажуть шо з таким пробігом потрібно переходити на напівсинтетику. Кажуть шо густішого масла буде їсти менше. Може. Тому хочу спробувати. Незнаю наскільки це правильно. Не надіюсь шо жрачка зменшиться в рази, але подивлюсь як воно буде. Далі по жрачці масла хочу поміняти сальники клапанів і почистити канали клапанних кришок (сальники та прокладки кришок вже купив). На чистку кришок надихає ця стаття http://www.netcrafting.com/car_mx/pathfinder/oil.html та інші (тільки там ті кришки просто міняють на нові).

Далі є питання з прочитаного.
1. Чи дуже сильно погано переходити на густріше масло?
2. (Бачу відгукуються позитивно про Арал. Також розповідають шось про якусь бодягу.) Де взяти Арал правильний?

Аватар користувача
автобат
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4417
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Маслениця

Повідомлення автобат » 11 квітня 2012, 17:02

Макс, дай бог. щоб мої слова були пустою болтовньою, але 1л на 500 км - це ознака відсутності кілец. Сальники клапанів такого жору не дадуть. Тут або не 230 тис., або перегрів. В мене, коли кільця були потріскані, розхід масла був 1л на 1000км. боюсь, що заміна синтеники на півсинтетику зовсім нічого не змінить :cry:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1307
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Маслениця

Повідомлення max » 11 квітня 2012, 18:53

Та я і не надіюсь шось вирішити заміною масла. Масла всюди міняю, бо це треба зробити полюбому. На напівсинтетику переходжу бо воно дешевше і люди кажуть шо це навіть рекомендовано при більшому пробігу.

А відносно жрачки (то інша тема, але прокоментую) - то вже будем дивитись далі після заміни сальників і чистки кришок. Я вже попередньо заїздив до моториста, він все слухав і нюхав, і прийшов до висновку шо двигун працює гарно. Але масло кудись іде. Потьоків не виявлено. А суть вище вказаної статті така: шо (в далекій гамериці) чувак купив машину з пробігом 140 тис км (припустим шо в гамериці нічо не підкручують), була схожа жрачка масла. Він почистив клапанні кришки і жрачка пропала. Про це також пишуть в інших форумах і механіки гамериканських сервісів рекомендуть просто поміняти ті кришки (шоб не чистити). Нова кришка коштує 100 баксів (в них робота по прочистці певно буде більше коштувати). Чому воно помагає - кажуть шо ті кришки так спроектовані - шо канали через які мало б текти масло є вузькими і скоро забиваються брудом і масло починає гнати через вентиляцію картера. Може я шото не так зрозумів (вибачте я не моторист), але суті це не міняє (чистка кришок рішає проблему). Це підтверджують власники таких двигунів (не тільки на патфіндері ставили VQ35 http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ35DE). Тому з цього почну, бо це дешево і безболісно, а далі буде видно, як не поможе - треба буде вскривати і дефектувати (шось не хочеться поки про це думати).

Аватар користувача
автобат
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4417
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Маслениця

Повідомлення автобат » 11 квітня 2012, 22:54

Ніц не можу повісти. Пробуйте, дай бог, щоб обішлось таким. Що таке ремот даигуна я знаю, дав по кішені так, що ригаю до сих пір. Щіро бажаю обійтись малою кров"ю
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1307
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Маслениця

Повідомлення max » 12 квітня 2012, 13:01

дякую :)

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1307
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Маслениця

Повідомлення max » 24 квітня 2012, 18:42

Все, нині це питання було успішно закрито 8-)

Зображення

Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4162
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Маслениця

Повідомлення s.pal » 24 квітня 2012, 19:41

[quote="max"]Все, нині це питання було успішно закрито 8-)

Макс ти всі масла міняв?
Мотор, мости, коробки?
Результати заміни викладай.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!

Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Маслениця

Повідомлення Rulya » 24 квітня 2012, 19:53

Результат не раньше чем через 800км

Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4162
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Маслениця

Повідомлення s.pal » 24 квітня 2012, 21:02

Ну будем ждать!
А то я залил нанопротек в мост а гул так и остался, не критично но всеже.
Нужно менять в коробках масла,да и Тарасик фалует на замену масла в моторе на, что-то другое, а то у меня 0w-40 да еще и 9 литров.
Вот и думаю на что менять.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!

Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Маслениця

Повідомлення Rulya » 24 квітня 2012, 21:12

Да, вот еще нюанс ! я после замены масла взял хадовскую приблуду (http://xado.ua/revitalizanti/xado-tuning) залил, почти полтора года ездю все супер
думаю еще раз щас при замене залить


Повернутись до “Техніка, Спорядження, Навігація”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість