Плуг для колеи

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Відповісти
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Плуг для колеи

Повідомлення myshketer »

вот тут у меня идея родилась, может кто уже такое делал. вкратце - проблема в большом редукторе спайсера, вечно он роет землю. если глубоко зароется, то машину потом хер сдвинешь с места. ну и сама идея (хотя я не претендую на оригинальность, но родилась она в моей голове случайно) - замутить что-то вроде маленького плуга, чтобы в землю лез на 7-10 см и лебедкой его подтягивать к машине. Плуг выроет канавку для редуктора, это должно быть легче и быстрее, чем тянуть на лебеде машину.

Ну, вот - классический плуг по мнению Википедии -
Зображення
Конструкція сучасного плуга: 1 — рама;, 2 — триточкове навішування; 3 — регулятор глибини; 4 — ніж сошника; 5 — долото; 6 — леміш; 7 — відвал плуга
Заносим его вперед на сколько позволяет трос, вгоняем в землю и плужим...
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Плуг для колеи

Повідомлення автобат »

К плугу еще б штурмана покрепче. Такие плуги продаются в большинстве хозмагав. Тока шота затейка не внушает надежд на более быстое продвижение, чем на лебедке. ведь размотал и сматывая ее тянешься, а тута еще только борозду делаешь при смотке. а пройдешь или нет - не факт.
Хотя Алекс67, может и более квалифицированно подскажет
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
звездочет
Повідомлень: 529
З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
Ім'я: Дубиняк Ігор
Авто: Штурман
Звідки: Львів, Брюховичі
Контактна інформація:

Re: Плуг для колеи

Повідомлення звездочет »

Тарас (Verta) знайшов краще вирішення цієї проблеми - прикрутили на міст "каструлю". Так вони з Маріком, чи то Жесть, назвали пристосування, яке встановили на задній міст L200 того ж Жесті. Ця "каструля" згладжує перехід між хвостовиком і нижньою точкою редуктора, за рахунок чого міст не заривається, так як нема чим. Виходить ефект лижі. Звісно не йде в порівняння з воєнними мостами Уаза, на яких він може повзти як на лижах при мінімальному зчепленні з грунтом (не раз помічав, як Уаз терся двома мостами(редукторами) і продовжував їхати, а ззаду залишав характерні 2 полоси), але, як розказував Жесть, різниця суттєво помітна - машина не так швидко заривається мостом(набагато далі проскакує по інерції, коли нема щеплення з грунтом) і набагато легше тягнути лебідкою. Можливо в чомусь я помилився (терміни і т.п.), але суть винаходу думаю зрозуміла. І по-моєму набагато ефективніша ніж плуг.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Плуг для колеи

Повідомлення Volodymyr »

Деякі мости мають "плуг" в своїй конструкції.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Плуг для колеи

Повідомлення tad100 »

Я на огороде про такое думал, но не сподобился. Только кусты и пни выкорчевывал. Но пахать на лебедке огород это реально. Мушкетер дерзай, только во вспаханое, траву качественную сей. Надо расширять сознание.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Плуг для колеи

Повідомлення Rulya »

tad100 писав: траву качественную сей. Надо расширять сознание.
:lol: :lol: :lol:
Аватар користувача
khoma
Повідомлень: 357
З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
Ім'я: Ростислав
Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
Контактна інформація:

Re: Плуг для колеи

Повідомлення khoma »

А борони?! Як же ж без борон?
І може б було б краще почепити сей плуг перед машиною, тоді вже можна пересуватися по свіжозораній ріллі.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Плуг для колеи

Повідомлення AM »

khoma писав:І може б було б краще почепити сей плуг перед машиною, тоді вже можна пересуватися по свіжозораній ріллі.
Наржався! :lol: :lol: :lol: Зачот!
Топикстартеру тоже зачот! :lol: Думаю машина с плугом спереди и с тежеленными противопереворотными порогами будет иметь феерический вид :lol: ;)
Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: Плуг для колеи

Повідомлення nick2121 »

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Плуг для колеи

Повідомлення Denon »

звездочет писав:Тарас (Verta) знайшов краще вирішення цієї проблеми - прикрутили на міст "каструлю". Так вони з Маріком, чи то Жесть, назвали пристосування, яке встановили на задній міст L200 того ж Жесті. Ця "каструля" згладжує перехід між хвостовиком і нижньою точкою редуктора, за рахунок чого міст не заривається, так як нема чим. Виходить ефект лижі. Звісно не йде в порівняння з воєнними мостами Уаза, на яких він може повзти як на лижах при мінімальному зчепленні з грунтом (не раз помічав, як Уаз терся двома мостами(редукторами) і продовжував їхати, а ззаду залишав характерні 2 полоси), але, як розказував Жесть, різниця суттєво помітна - машина не так швидко заривається мостом(набагато далі проскакує по інерції, коли нема щеплення з грунтом) і набагато легше тягнути лебідкою. Можливо в чомусь я помилився (терміни і т.п.), але суть винаходу думаю зрозуміла. І по-моєму набагато ефективніша ніж плуг.
"Каструля" - гарне пристосування - буду робити. Тільки я би зробив її не круглою як глибока тарілка, а трохи продовгуватою і з дном спереду і ззаду як "ніс у корабля" - виглядати буде як дві долоні, складені у пригорщу (зі сторони пальців), тоді по землі вона буде сунутись розсікаючи грунт і створюючи менший опір, а камені буде відводити рикошетом в сторони (ну або машину чуть в сторони буде зсувати, якшо камінь не зрушить).
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
balu
Повідомлень: 24
З нами з: 28 квітня 2012, 18:05
Ім'я: roman
Авто: isuzu trooper 3.1 td
Контактна інформація:

Re: Плуг для колеи

Повідомлення balu »

Бачив я такий плуг , для лебідки там ще були ножки для ніг.
Це коли нема за що зачепитись :) їзда по болоту,полю
Мужик ставав на ножки в плугу , пульт в руки і поїхали, плуг заривається в землю (анкер)
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Плуг для колеи

Повідомлення myshketer »

Это якорь, мой гипотетический плуг должен быть меньшего размера. Вообще, задачу для него можно уточнить - землеройные работы перед машиной с использованием лебедки. Вчера опять попал в ситуацию - сел мостом перед бугром, одной лебедкой не обойдешься, надо бугорок убрать или заезд на него строить. Вот вместо того, чтобы лопатой орудовать - вспахал колею лебедкой и тянешься себе дальше.
Аватар користувача
balu
Повідомлень: 24
З нами з: 28 квітня 2012, 18:05
Ім'я: roman
Авто: isuzu trooper 3.1 td
Контактна інформація:

Re: Плуг для колеи

Повідомлення balu »

може тоді вартує зробити якір з змінним плугом ( типу два в одному)
меньше хлама в машині ,легше мандрувати ;)
Відповісти