вот тут у меня идея родилась, может кто уже такое делал. вкратце - проблема в большом редукторе спайсера, вечно он роет землю. если глубоко зароется, то машину потом хер сдвинешь с места. ну и сама идея (хотя я не претендую на оригинальность, но родилась она в моей голове случайно) - замутить что-то вроде маленького плуга, чтобы в землю лез на 7-10 см и лебедкой его подтягивать к машине. Плуг выроет канавку для редуктора, это должно быть легче и быстрее, чем тянуть на лебеде машину.
К плугу еще б штурмана покрепче. Такие плуги продаются в большинстве хозмагав. Тока шота затейка не внушает надежд на более быстое продвижение, чем на лебедке. ведь размотал и сматывая ее тянешься, а тута еще только борозду делаешь при смотке. а пройдешь или нет - не факт.
Хотя Алекс67, может и более квалифицированно подскажет
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Тарас (Verta) знайшов краще вирішення цієї проблеми - прикрутили на міст "каструлю". Так вони з Маріком, чи то Жесть, назвали пристосування, яке встановили на задній міст L200 того ж Жесті. Ця "каструля" згладжує перехід між хвостовиком і нижньою точкою редуктора, за рахунок чого міст не заривається, так як нема чим. Виходить ефект лижі. Звісно не йде в порівняння з воєнними мостами Уаза, на яких він може повзти як на лижах при мінімальному зчепленні з грунтом (не раз помічав, як Уаз терся двома мостами(редукторами) і продовжував їхати, а ззаду залишав характерні 2 полоси), але, як розказував Жесть, різниця суттєво помітна - машина не так швидко заривається мостом(набагато далі проскакує по інерції, коли нема щеплення з грунтом) і набагато легше тягнути лебідкою. Можливо в чомусь я помилився (терміни і т.п.), але суть винаходу думаю зрозуміла. І по-моєму набагато ефективніша ніж плуг.
Я на огороде про такое думал, но не сподобился. Только кусты и пни выкорчевывал. Но пахать на лебедке огород это реально. Мушкетер дерзай, только во вспаханое, траву качественную сей. Надо расширять сознание.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
звездочет писав:Тарас (Verta) знайшов краще вирішення цієї проблеми - прикрутили на міст "каструлю". Так вони з Маріком, чи то Жесть, назвали пристосування, яке встановили на задній міст L200 того ж Жесті. Ця "каструля" згладжує перехід між хвостовиком і нижньою точкою редуктора, за рахунок чого міст не заривається, так як нема чим. Виходить ефект лижі. Звісно не йде в порівняння з воєнними мостами Уаза, на яких він може повзти як на лижах при мінімальному зчепленні з грунтом (не раз помічав, як Уаз терся двома мостами(редукторами) і продовжував їхати, а ззаду залишав характерні 2 полоси), але, як розказував Жесть, різниця суттєво помітна - машина не так швидко заривається мостом(набагато далі проскакує по інерції, коли нема щеплення з грунтом) і набагато легше тягнути лебідкою. Можливо в чомусь я помилився (терміни і т.п.), але суть винаходу думаю зрозуміла. І по-моєму набагато ефективніша ніж плуг.
"Каструля" - гарне пристосування - буду робити. Тільки я би зробив її не круглою як глибока тарілка, а трохи продовгуватою і з дном спереду і ззаду як "ніс у корабля" - виглядати буде як дві долоні, складені у пригорщу (зі сторони пальців), тоді по землі вона буде сунутись розсікаючи грунт і створюючи менший опір, а камені буде відводити рикошетом в сторони (ну або машину чуть в сторони буде зсувати, якшо камінь не зрушить).
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Бачив я такий плуг , для лебідки там ще були ножки для ніг.
Це коли нема за що зачепитись їзда по болоту,полю
Мужик ставав на ножки в плугу , пульт в руки і поїхали, плуг заривається в землю (анкер)
Это якорь, мой гипотетический плуг должен быть меньшего размера. Вообще, задачу для него можно уточнить - землеройные работы перед машиной с использованием лебедки. Вчера опять попал в ситуацию - сел мостом перед бугром, одной лебедкой не обойдешься, надо бугорок убрать или заезд на него строить. Вот вместо того, чтобы лопатой орудовать - вспахал колею лебедкой и тянешься себе дальше.