Сторінка 1 з 2

Американькі і європейські стандарти

Додано: 06 березня 2012, 22:34
Nominex
Вітаю!

Скажіть будь-ласка, я чув наступну байку. Що машини привезені з США у нас мають більше проблем в ремонті і пов"язано це з тим що в нас з ними різні одиниці вимірювання (мається на увазі дюйми і сантиметри), тому всі болти і отвори на американських машинах інші ніж на тих самих моделях європейских. Звідси і проблеми в ремонті замовлення деталей з США ну і решта мінінгіту. Зараз мова іде про марку Jeep, але це стосується всіх американських машин.

Чи це правда? Напевно власники американських версій мали б зустрічатись з такими проблемами якщо вони існують.

Дякую.

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 06 березня 2012, 23:25
POKEMON:)
в мене був Чірік 1997 р.в.....моторна група і салон європейські а решта гамерика...а ресори в Мексиці купляв...о то була забавка...

різьби в них здається усіх гамериканські...я прозрів від ключика в розмірі 9.5 для прокачки тормозів і від коркової прокладки клапанної кришки....цікава машина....

з запчастинами тоді була проблема бо одиниці фірм мали каталоги по гамериканцям... а европейські були....але запчастини не співпадали....і відправляв назад на Київ щоб перезамовили....зараз з цим набагато простіше навідь у Львові....і плюс є майстри котрі такі машини обслуговують....шроти появилися по єпам...в Самборі є один....а в Поляндії з єпами взагалі проблем немає....є все.....а це головне!!!

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 09:04
Nominex
Отже це виявилась не байка. Дякую за відповідь, яка ще й прідкріплена досвідом.
Так навіть не цікаво :) Перша відповідь і перша по темі, навіть посперичатись не дали можливості :)

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 12:58
max
В мене нісан американський привезений з США (колись). Особливих проблем нема, запчастини з еміратів 2-3 тижні (деколи везе і дешо пару днів іде), різьби, болти теж ніби людські (поки проблем з тим не було). Про Жіп незнаю, може.

Я б скачав сервіс мануал по іменно тій машині яку ви хочете брати, там має писати - куди які ключі треба і де які різьби - шоб згрубша оцінити як воно є.

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 14:53
ярко
І ще залежить,який рік машини береш.Я чув,що мій містанг застарй по роках :) це не образа,але багатьом відомо,що піввісь на ШРУСах має пильник,який рветься на корягах,і тоді міняєш не хрестовину за 10 дзелених,а летить весь ШРУС.машини 90 років ще робили для бездору,а вже потім -для понтів :D І для старшої машини дешеві запчастини можна взяти на любому шроті. Моя порада:не треба ганятись за роком машини,а за практичністю,функціональністю і станом машинки.І таких ньюансів,як зі шрусом-є багато.Тому-чим новіша машина-тим більше фаршу,який може глюкнути десь високо в горах :lol: а гамериканці люблять пакувати електрикою свої машини,ой як люблять!

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 15:43
Nominex
Незважаючи на те що я пишу на оффроадному форумі, сам я по духу не оффроад.
Можете мене фукати але я пантовило. Я люблю просто красиві машини.
Це звичайно не виключає можливості що я можу заразитись офроадом, але зараз я до нього байдужий.

Якщо я і буду робити ліфт то тільки заради дизайну. Я не поставлю лебідку і шнорхель тому що вважаю, що во ни псують вигляд машини.

Але мені подобаються великі машини з виликими двигунами мені подобається джип. І я вважаю що маю право стати володарем чіріка навіть якщо не люблю оффроад.

Тому такі незначні нюанси як шрус чи хрестовина мене не лякають взагалі :) ШРУС винахід більш сучасний отже дає більше можливостей і має щось там покращувати. Напевно це стосується передачі крутного моменту на передні колеса при повному їх вивороті. Чим молодший агрегат, тим більше там зручностей типу круіз контроля і т.д. Тому в глибині душі прагну чим помолодшу машину і чим подешевше :)

Відредагую повідомлення. Шнорхель може і посталю але тільки для того щоб забабахати cold air intake і поставити нульовик :D :D :D

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 15:50
myshketer
Вы не оффроад? Жаль - у Вас бы тут столько фанатов объявилось :D

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 15:52
Nominex
ну я не оффроад хотя бы потмоу что я безлошадный пока :) ну и потому что еще никогда не был владельцем хотя бы паркетника, не говоря уже про полноценный внедорожник.
myshketer писав:у Вас бы тут столько фанатов объявилось :D
я не гонюсь за славой :) Хочу просто машину.

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 15:57
max
людина з молотком бачить навкруги тільки цвяхи ...
буде жіп - буде офроад :lol:

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 16:03
ярко
Не один з нас,у виборі жіпа робив помилки,потім купував не те,що хотілось,було мало інфи,ставилась не та оптика,багажники і тд.Цій людині хочеться чисто по-людському допомогти,щоб не ставав на ті граблі,на які ставав не один з нас....і що????? а виявляється ось що!!!! риба до пива,кулак до морди,а батіг-до дупи! йому просто потрібні ПОНТИ,а не практичність,і функціональність. :lol: :lol: :lol:Ми тут на цьму форумі ділимось безкоштовно тою інформацією,за яку самі дрого заплатили,грошима і часом.Питання,чи зерна падають в родячий грунт!

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 16:05
Nominex
що стосується дизайну мені подобається як розширив арки от цей хлопака
http://www.youtube.com/watch?v=gq-MQEgblRI
наскільки я можу судити своїм недосвідченим оком там крила підрізались.

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 16:10
Nominex
ярко писав:йому просто потрібні ПОНТИ,а не практичність,і функціональність. :lol: :lol: :lol:
Ну що ви, мені потрібна практичність. Але я хочу знайти компроміс. Зрозуміло що найбільша практичність це коли є рама 4 колеса і мотор. Але хочеться круіз контроль, кліматконтроль, бортовий комп, різні системи безпеки ну як мінімум АБС і подушки. Саме через практичність я вибираю джипа.

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 16:18
myshketer
Nominex писав:Ну що ви, мені потрібна практичність. Але я хочу знайти компроміс. Зрозуміло що найбільша практичність це коли є рама 4 колеса і мотор. Але хочеться круіз контроль, кліматконтроль, бортовий комп, різні системи безпеки ну як мінімум АБС і подушки. Саме через практичність я вибираю джипа.
Нет, судя по перечисленному - не из-за практичности, а именно из-за понтов :D Выбор джипа может быть практичным из-за полного привода ;) На все остальные случаи есть огромное кол-во других типов ТС - минивены, пикапы, универсалы...

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 16:20
Nominex
myshketer писав:Выбор джипа может быть практичным из-за полного привода ;)
Ну еще одно подтверждение того что я сделал выбор в пользу практичности. Я же всетаки хочу купить джип а не деу матиз.

Re: Американькі і європейські стандарти.

Додано: 07 березня 2012, 16:26
ярко
Nominex писав:що стосується дизайну мені подобається як розширив арки от цей хлопака
http://www.youtube.com/watch?v=gq-MQEgblRI
наскільки я можу судити своїм недосвідченим оком там крила підрізались.
ніфіга там не підрізалось,але,щоб крутити ці колеса,недостатньо ліфтанути на 5" сюди треба стіко бабла запхати,щоб не пообрізало на першому повороті півосі :lol: і не пообривало деталі гальмівної системи :lol: В стандарті Крайслер передбачені 15" колеса,і все розраховане на такий розмір.Івсякі переробки мають свій ліміт,за який виходити не можна без зміни на підсилені,нестандартні елементи підвіски.