Сторінка 1 з 2
Американькі і європейські стандарти
Додано: 06 березня 2012, 22:34
Nominex
Вітаю!
Скажіть будь-ласка, я чув наступну байку. Що машини привезені з США у нас мають більше проблем в ремонті і пов"язано це з тим що в нас з ними різні одиниці вимірювання (мається на увазі дюйми і сантиметри), тому всі болти і отвори на американських машинах інші ніж на тих самих моделях європейских. Звідси і проблеми в ремонті замовлення деталей з США ну і решта мінінгіту. Зараз мова іде про марку Jeep, але це стосується всіх американських машин.
Чи це правда? Напевно власники американських версій мали б зустрічатись з такими проблемами якщо вони існують.
Дякую.
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 06 березня 2012, 23:25
POKEMON:)
в мене був Чірік 1997 р.в.....моторна група і салон європейські а решта гамерика...а ресори в Мексиці купляв...о то була забавка...
різьби в них здається усіх гамериканські...я прозрів від ключика в розмірі 9.5 для прокачки тормозів і від коркової прокладки клапанної кришки....цікава машина....
з запчастинами тоді була проблема бо одиниці фірм мали каталоги по гамериканцям... а европейські були....але запчастини не співпадали....і відправляв назад на Київ щоб перезамовили....зараз з цим набагато простіше навідь у Львові....і плюс є майстри котрі такі машини обслуговують....шроти появилися по єпам...в Самборі є один....а в Поляндії з єпами взагалі проблем немає....є все.....а це головне!!!
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 09:04
Nominex
Отже це виявилась не байка. Дякую за відповідь, яка ще й прідкріплена досвідом.
Так навіть не цікаво
Перша відповідь і перша по темі, навіть посперичатись не дали можливості
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 12:58
max
В мене нісан американський привезений з США (колись). Особливих проблем нема, запчастини з еміратів 2-3 тижні (деколи везе і дешо пару днів іде), різьби, болти теж ніби людські (поки проблем з тим не було). Про Жіп незнаю, може.
Я б скачав сервіс мануал по іменно тій машині яку ви хочете брати, там має писати - куди які ключі треба і де які різьби - шоб згрубша оцінити як воно є.
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 14:53
ярко
І ще залежить,який рік машини береш.Я чув,що мій містанг застарй по роках
це не образа,але багатьом відомо,що піввісь на ШРУСах має пильник,який рветься на корягах,і тоді міняєш не хрестовину за 10 дзелених,а летить весь ШРУС.машини 90 років ще робили для бездору,а вже потім -для понтів
І для старшої машини дешеві запчастини можна взяти на любому шроті. Моя порада:не треба ганятись за роком машини,а за практичністю,функціональністю і станом машинки.І таких ньюансів,як зі шрусом-є багато.Тому-чим новіша машина-тим більше фаршу,який може глюкнути десь високо в горах
а гамериканці люблять пакувати електрикою свої машини,ой як люблять!
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 15:43
Nominex
Незважаючи на те що я пишу на оффроадному форумі, сам я по духу не оффроад.
Можете мене фукати але я пантовило. Я люблю просто красиві машини.
Це звичайно не виключає можливості що я можу заразитись офроадом, але зараз я до нього байдужий.
Якщо я і буду робити ліфт то тільки заради дизайну. Я не поставлю лебідку і шнорхель тому що вважаю, що во ни псують вигляд машини.
Але мені подобаються великі машини з виликими двигунами мені подобається джип. І я вважаю що маю право стати володарем чіріка навіть якщо не люблю оффроад.
Тому такі незначні нюанси як шрус чи хрестовина мене не лякають взагалі
ШРУС винахід більш сучасний отже дає більше можливостей і має щось там покращувати. Напевно це стосується передачі крутного моменту на передні колеса при повному їх вивороті. Чим молодший агрегат, тим більше там зручностей типу круіз контроля і т.д. Тому в глибині душі прагну чим помолодшу машину і чим подешевше
Відредагую повідомлення. Шнорхель може і посталю але тільки для того щоб забабахати cold air intake і поставити нульовик
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 15:50
myshketer
Вы не оффроад? Жаль - у Вас бы тут столько фанатов объявилось
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 15:52
Nominex
ну я не оффроад хотя бы потмоу что я безлошадный пока
ну и потому что еще никогда не был владельцем хотя бы паркетника, не говоря уже про полноценный внедорожник.
myshketer писав:у Вас бы тут столько фанатов объявилось
я не гонюсь за славой
Хочу просто машину.
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 15:57
max
людина з молотком бачить навкруги тільки цвяхи ...
буде жіп - буде офроад
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 16:03
ярко
Не один з нас,у виборі жіпа робив помилки,потім купував не те,що хотілось,було мало інфи,ставилась не та оптика,багажники і тд.Цій людині хочеться чисто по-людському допомогти,щоб не ставав на ті граблі,на які ставав не один з нас....і що????? а виявляється ось що!!!! риба до пива,кулак до морди,а батіг-до дупи! йому просто потрібні ПОНТИ,а не практичність,і функціональність.
Ми тут на цьму форумі ділимось безкоштовно тою інформацією,за яку самі дрого заплатили,грошима і часом.Питання,чи зерна падають в родячий грунт!
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 16:05
Nominex
що стосується дизайну мені подобається як розширив арки от цей хлопака
http://www.youtube.com/watch?v=gq-MQEgblRI
наскільки я можу судити своїм недосвідченим оком там крила підрізались.
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 16:10
Nominex
Ну що ви, мені потрібна практичність. Але я хочу знайти компроміс. Зрозуміло що найбільша практичність це коли є рама 4 колеса і мотор. Але хочеться круіз контроль, кліматконтроль, бортовий комп, різні системи безпеки ну як мінімум АБС і подушки. Саме через практичність я вибираю джипа.
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 16:18
myshketer
Nominex писав:Ну що ви, мені потрібна практичність. Але я хочу знайти компроміс. Зрозуміло що найбільша практичність це коли є рама 4 колеса і мотор. Але хочеться круіз контроль, кліматконтроль, бортовий комп, різні системи безпеки ну як мінімум АБС і подушки. Саме через практичність я вибираю джипа.
Нет, судя по перечисленному - не из-за практичности, а именно из-за понтов
Выбор джипа может быть практичным из-за полного привода
На все остальные случаи есть огромное кол-во других типов ТС - минивены, пикапы, универсалы...
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 16:20
Nominex
myshketer писав:Выбор джипа может быть практичным из-за полного привода
Ну еще одно подтверждение того что я сделал выбор в пользу практичности. Я же всетаки хочу купить джип а не деу матиз.
Re: Американькі і європейські стандарти.
Додано: 07 березня 2012, 16:26
ярко
ніфіга там не підрізалось,але,щоб крутити ці колеса,недостатньо ліфтанути на 5" сюди треба стіко бабла запхати,щоб не пообрізало на першому повороті півосі
і не пообривало деталі гальмівної системи
В стандарті Крайслер передбачені 15" колеса,і все розраховане на такий розмір.Івсякі переробки мають свій ліміт,за який виходити не можна без зміни на підсилені,нестандартні елементи підвіски.