Експлуатація переоснащеного авто за кордоном
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Експлуатація переоснащеного авто за кордоном
Прохання поділитися досвідом експлуатації авто де були встановлені додаткові зовнішні елементи (кенгурин, корзина, силові пороги, гілковідбійники) за кордоном. Чи виникають застереження в поліції? Конкретно зараз є варіант поїхати в Іспанію, відповідно через усю Європу. Чи треба демонтовувати кенгурин і встановлювати назад штатний бампер? Чи можуть відрізнятися вимоги у різних країнах ЄЕС?
Олексій
- POKEMON:)
- Повідомлень: 420
- З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
- Ім'я: РОМАН
- Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
- Звідки: LVIV
Re: Експлуатація переоснащеного авто за кордоном
Катаю в Польшу постійно і дальше... на своїй ТОЙОТІ....зубата резина...силовий передній бампер з лебідкою ....шість додаткових фар дальнього світла....чотири зних зверху...жодних проблем з поліцією небуло!!!!... дві речі за які 100% чіпляються всюди і штрафують це.... передні вікна мають бути без чорної плівки і всі фари зверху мають бути в чехлах навіть якщо вони і відключенні.... а так більше ніяких проблем!!!!
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)
Re: Експлуатація переоснащеного авто за кордоном
Була аналогічна тема чи на автоюей, чи ше десь.
Зійшлися на тому, шо їзди на чім хоч, аби лиш не текло нічого з авта
Ну і тонуванню - ні, звичайно.
Зійшлися на тому, шо їзди на чім хоч, аби лиш не текло нічого з авта
Ну і тонуванню - ні, звичайно.