Сторінка 2 з 3

Re: Масляний фільтр

Додано: 23 березня 2011, 07:48
Muxajlo
В альфа є і в ман тай кнех є зворотній клапан. Але щоразу після проколу на цих дорогих фільтрах, я беру наш укр Альфа і все добре, чому, а тому що в нас краще роблять ніж в китаї .

Re: Масляний фільтр

Додано: 23 березня 2011, 12:01
EGZOZ
В принципі згідний бо сам нараз з таким стикався, що наше краще ніж китайське, польське, чи турецьке. Правда хороший фільтр повинен бути не дешевим(за рахунок якості паперу, товщини матеріалів...), але по магазинним цінам орієнтуватись неможливо. Тому орієнтир один ЕКОНОМІЯ.
Також можна придивлятись до акуратності точок проклеювання чи приварки, до симетричності паперових складок, на пластикових деталях до наявності, або величини облоїв, і тд-це все характеризує рівень виробництва.

Re: Масляний фільтр

Додано: 24 березня 2011, 07:59
Muxajlo
А якшо використати два наших в період скажим 8000 пробігу на одому маслі?

Re: Масляний фільтр

Додано: 25 березня 2011, 08:31
EGZOZ
Не знаю чи варта бавитись.І ще є один нюанс: справа в тому що новий фільтр майже нічого не фільтрує( тільки зовсім великі фракції бруду), тобто в ньому спочатку повинен набухнути папір, потім він повинен забитись великими фракціями і тоді вже він ловить дрібніші, тому при перестановці фільтра двигун має шанс хапнути порцію бруду.

А от до 8000 пробігу на одому маслі мені самому цікаво, чому за іномарках періоди заміни масла виросли до 15 000-20 000 на бензині, 30 000-40 000на дизелі, а в нас нічого не міняється, адже користуємося одними маслами і фільтрами, що у нас метали менш зносостійкі?

Re: Масляний фільтр

Додано: 25 березня 2011, 09:17
ОМЕЛЯН
EGZOZ писав: А от до 8000 пробігу на одому маслі мені самому цікаво, чому за іномарках періоди заміни масла виросли до 15 000-20 000 на бензині, 30 000-40 000на дизелі, а в нас нічого не міняється, адже користуємося одними маслами і фільтрами, що у нас метали менш зносостійкі?
Це за кордоном зросли інтервали, а у нас максимум 20 тис.
А щож гарантійні СТО тоді зароблять, якшо до них машини будуть їздити раз в 20-40 тис. вони ж раді би і кожних 5 тис. мініти масла і фільтра які вони продають в 2-ва рази дорожче.
ІМХО просто бізнес!

Re: Масляний фільтр

Додано: 25 березня 2011, 19:20
EGZOZ
Знайомий на мазді-пікапі 12років(точніше 9 після гарантійного) їздив нічого не міняв і не ремонтував, тільки масло доливав(виключно мінералку і кожен раз іншу) бо сочилось через сальники, а результат як у педанта автоголіка!!!

Re: Масляний фільтр

Додано: 25 березня 2011, 19:46
Muxajlo
Ти хотів сказати , що він фільтр неміняв? а чо таке паршиве ставлення до машини і екології в нього?

Re: Масляний фільтр

Додано: 26 березня 2011, 00:09
ter
міняти чи не міняти (АВТО ШЕКСПІР)
бензин заміна масла 10т
Бензин-газ 12-15т
Дизель або Тд 8-10 т.
Є мастила які збільшують час заміни до 15т. синтетика

Я в рік накатую до 50т.к довгі траси тоді заміну можна робити на 2т.пізніше .Це повязано з тим що в блоці менше водяного конденсату при довготривалих поїздках тому масло довше служить
20-30-40 т це якась фантастика :))) не ведіться на це

Re: Масляний фільтр

Додано: 26 березня 2011, 12:03
EGZOZ
Muxajlo писав:Ти хотів сказати , що він фільтр неміняв? а чо таке паршиве ставлення до машини і екології в нього?
Думаю тут зіграла роль інша ментальність. Це мій закордонний колега. Пробую пояснити: в країні в середньому 1,5-2 авто на сім'ю. Після виїзду з салону ціна машини падає 10-20% в рік. Пікапи купують виключно підприємці( на баланс фірми, за мінусом ПДВ). Перший пункт пам'ятки будь якого страхового поліса звучить так: 1) У випадку аварії пам'ятайте машина це кавалок застрахованого заліза- тому ведіть себе спокійно. І це все на фоні дещо іншої ніж в нас системи суспільних цінностей.
Для ter з повагою процитую сонат Шекспіра " ...и долго мне лишонному ума казался раем ад а светом тьма".
З першої своєї Тойоти пам'ятаю, що періоди заміни масла писались при умові використання мінералки, тому на напівсинтетиці замість вказаних 15т. катався до 20т. і за 7 років експлуатації ніяких нарікань.
Загляньте в книжки обслуговування тойот наприклад РАВ4 і тд- 40 000 для бензину.
ІМНО тут велику роль грають традиції, які прийшли до нас від попередніх поколінь автоголіків.
З рештою ЙЕДЕН ДАС ЗАЙНЕ.

Re: Масляний фільтр

Додано: 26 березня 2011, 15:09
ter
2 EGZOZ а де то знати чи фірмове то масло -проїдеш 40 т на фальшивці і каюк двіжку ,
з мого життя масло файного виробника перетворилось в желе після 3 т.км

наприклад масло тотал в нас 400 грн в німечинні 550-600 грн за 4літра

Re: Масляний фільтр

Додано: 26 березня 2011, 17:37
Muxajlo
От і міняєм раніше , бо невідомо що це за масло.

Re: Масляний фільтр

Додано: 26 березня 2011, 21:03
EGZOZ
Не знаю, останні три роки заливаю Кастрол пів-синтетику, катаюсь не менше 15 000, ставлю найдешевший корейський фільтр (на 1грн. дешевший за укр.). До цього на Тойоті поступав приблизно так само, правда лив Лікві молі бо років десять назад прочитав, що це єдиний виробник що крім Німеччини немає заводів по розливу у інших країнах типу Алжир, Туреччина... (на сьогодні вже невпевнений).
До речі до Польщі рукою подати можна там придбати масло для самозаспокоєння.

Re: Масляний фільтр

Додано: 26 березня 2011, 21:29
Muxajlo
Я лию віско , це тасама фірма шо кастрол брітіш-петроліум.

Re: Масляний фільтр

Додано: 26 березня 2011, 22:13
ter
Так з маслом розібрались тепер лишилось повітря
Я міняю повітряний не планово а по мірі його забруднення 20-30 т. на турбо дизелі
при заміні масла повітряному дістається від компресора (продуваю)
Знайомий з Донецька міняє 5-10 т. бо в них там не повітря а .....хім.... пилюка.

Re: Масляний фільтр

Додано: 27 березня 2011, 00:20
tad100
Ну повітряний взагалі міняэться як забруднився. А це не передбачуване 5 тис км або 30?