Сторінка 1 з 3

Масляний фільтр

Додано: 13 березня 2011, 13:56
Muxajlo
Створив цю тему бо пішла масова пальонка з фільтрами. Мова йде про зворотній клапан , що не дає маслу стікати назад у піддон, це фільтра що йдуть по ціні 30-35 гр типу ФІЛЬТРОН . КНЕХ . МАН ... інші не мав бажання брати , гроші на вітер. Поїхав в АШАН взяв АЛЬФА за 13гр відкрутив останній МАН після години стоянки масла в ньому небуло ніграма, поки закачувало насосом мотор 4-6 сек робив з горящою лампочкою тиску. Поставив АЛЬФУ і після ночі зранку заводжу лампочка тиску гасне одразу після пуска движка. Такщо робіть висновки .

Re: Масляний фільтр

Додано: 13 березня 2011, 15:28
Volodymyr
Зараз взяв корейський за 65 грн (модель не пригадую). Десь а тиждень поставлять, подивимось що і як.

Re: Масляний фільтр

Додано: 13 березня 2011, 15:52
Muxajlo
З цієї цінової категорії 65 гр ще не брав.

Re: Масляний фільтр

Додано: 13 березня 2011, 16:58
polo
На УАЗ 469 останній раз брав Mann, правда Ігор зразу ж звернув увагу що він без клапана
На робочий СЕНС спочатку ставив Champion теж звернув увагу на те, що при запуску пару сек. горить лампочка, поміняв на Кнехт - проблема пропала..
Володі взяв PMC..з заводу йдуть на корейські авто КІА/Хюндай - проблем із ними жодних..
В основному використовую Mann, Кнехт,PMC ...ну і звичайно оригінал Субару/Тойота/Мітсубісі ...
SCT і йому подібні не ставлю...гімно рідкісне

Re: Масляний фільтр

Додано: 13 березня 2011, 17:06
Muxajlo
РМС пізніше спробую. А про ман чи кнех Ті шо я викинув усі мали клапан, тільки він не виконував свою задачу

Re: Масляний фільтр

Додано: 13 березня 2011, 17:34
Muxajlo
А чіба на уаз не йде великий чорний 2101 ? І шо за РМС яка ціна як виглядає?

Re: Масляний фільтр

Додано: 14 березня 2011, 00:22
Granader
Цікава ситуація з фільтрами,на уазі стояв фільтир ман(до обкатки на старому двигуні) тільки починав крутити стартером відразу гасла лампочка давлення(клапан було видно візуально із середини) коли замінив масло поставив фільтер золекс-ге ше то,двигун завівся і тільки через 4-5 секунд гасла лампа давлення,але цьому я,не здивувався,а,тепер саме цікаве:коли відкапіталив двигун,відповідно на запчастинах не економив,тому масло півсинтетика на обкатку,і, на фільтрі теж вирішив не економити.Тому поставив фільтр кнехт,і,що саме цікаве,він(фільтр)в середині без клапана,ситуація така ж сама як,із фільтром золекс,двигун працюе а масло закачує через пару секунд,блін вроді фірма??????? де правда.....
Взяв на заміну,фільтр ман,але знову цікава ситуація,в середині нема клапана!!!!!! поставлю відпишу :roll:
На свому фіаті,позавчора замінив масло і поставив фільтр ман,лампа майже гасне відразу після заводки двигуна,хоча до того теж стояв фільтр ман,і,незнаю чому лампа гасла на багато пізніше :!: :!: :!: блін де правда...

Re: Масляний фільтр

Додано: 14 березня 2011, 06:52
Muxajlo
Галімі фільтра, от де правда. В моєму випадку, клапан обратки був т всіх галімих, але він не тримав.

Re: Масляний фільтр

Додано: 14 березня 2011, 07:01
Muxajlo
Ну а якшо бачиш шо нема клапана, то для чого береш? Я останній взяв альфа, дунув, вроді тримає, вдохнув чую клапан чпок і воздух пішов, поставив і лампочка гасне одразу.

Re: Масляний фільтр

Додано: 14 березня 2011, 11:42
BobeG
Купляли собі на уазіки Колан , нарікань не було.

Re: Масляний фільтр

Додано: 14 березня 2011, 18:18
Granader
Купував не я.

Re: Масляний фільтр

Додано: 14 березня 2011, 21:11
Muxajlo
Читав багато отзивів про колани, враження ненайкраще, а гірше склалось. А скільки бош коштує, хто купляв? Ато , хоть і наш возврат тримає, але ціна смішна, хто зна як фільтрує.

А на кнехи, мани і дивитись не буду тепер. Раньше брав скт , цікаво як вони зара , чи добрі.

Re: Масляний фільтр

Додано: 22 березня 2011, 19:56
EGZOZ
Granader писав:Цікава ситуація з фільтрами,на уазі стояв фільтир ман(до обкатки на старому двигуні) тільки починав крутити стартером відразу гасла лампочка давлення(клапан було видно візуально із середини) коли замінив масло поставив фільтер золекс-ге ше то,двигун завівся і тільки через 4-5 секунд гасла лампа давлення,але цьому я,не здивувався,а,тепер саме цікаве:коли відкапіталив двигун,відповідно на запчастинах не економив,тому масло півсинтетика на обкатку,і, на фільтрі теж вирішив не економити.Тому поставив фільтр кнехт,і,що саме цікаве,він(фільтр)в середині без клапана,ситуація така ж сама як,із фільтром золекс,двигун працюе а масло закачує через пару секунд,блін вроді фірма??????? де правда.....
Взяв на заміну,фільтр ман,але знову цікава ситуація,в середині нема клапана!!!!!! поставлю відпишу :roll:
На свому фіаті,позавчора замінив масло і поставив фільтр ман,лампа майже гасне відразу після заводки двигуна,хоча до того теж стояв фільтр ман,і,незнаю чому лампа гасла на багато пізніше :!: :!: :!: блін де правда...
Правди нема, навіть якщо на фільтрі написано КНЕХТ АБО БОШ він може бути виготовлений в Китаї фірмою-гаражем(АМ) для БОШ, КНЕХТ, МАН, АБО..... Наявність клапана- бонус від проектанта ОЕМ, але також не обов"язковий. Як фахівець можу сказати 50%-ах випадків ефективність роботи фільтра(купленого в Укр.) рівна ефективності майонезної банки.

Якщо лампа гасне пізніше це завдяки тому, що фільтр дійсно фільтрує і створює опір (та й то не з перших годин роботи а поки папір в ньому не розбухне) на шляху !нового! масла. Хоча причини можуть бути й інші.

Тут у виграші ЕКО-фільтри (картридж без банки) та і то при умові, що при покупці ти його оглянеш на якість проклейки

Re: Масляний фільтр

Додано: 22 березня 2011, 20:57
Muxajlo
Причім тут опір? Мова йде про сотні км що пройшов цей фільтр, а не з перших пусках при заміні масла. Якщо я відкручую той же кнех і ман, а вони пусті після години стоянки, так немає бути. А має цей клапан возвратки тримати мастило в системі в каналах, щоб двигун отримав змаску відразу після запуску, а не крутив на сухо чи то з якоюсь там плівкою залишків 6 секунд. Так підробляють, навіть за 60 гр в мого шефа таже ситуація. А що китай, там жиш стоїть обладнання, і воно там штампує, да тосаме обладнання шо німці мають, вониж в них відкривають заводи з всім своїм , тойже бош, сидит один китаєць і тисне на кнопки. Ну я думаю якось так, а чо цей клапан нетримає, хр.. його зна. Правда незнаю , фільтр альфа жовтий, пише україна таврія, а чи то китай збирає , незнаю, напевно україна, бн дав 13гр і все як книжка пише , лампочка одразу гасне , зранку при перших обертах стартера гасне.

Re: Масляний фільтр

Додано: 22 березня 2011, 22:17
EGZOZ
На рахунок клапанів так вони можуть бути різні за призначенням я мав на увазі той що пропускає масло у випадку коли фільтр забився.
І про підроблені фільтри я не говорю. Справа втому що ОЕМ виробники не можуть покрити весь ринок своїми фільтрами, тому існує вторинний ринок виробників АМ(не менший за оригінальний я так думаю) у якого Ман і Кнехт замовляє для себе деталі масово пропускаючи брак. І у Китаї не далеко назавжди стоїть ЧПУ станок, а саме китаєць напильником виточує на коліні деталі для АМ. Знаю точно бо мав з цим справу.
Зворотній клапан може бути передбачений або у фільтрі, або у двигуні тому якщо його нема у двигуні( а скоріше так і є) то і золекс і кнехт(бо передбачені для інших двигунів, корпус і різьби в багатьох фільтрів універсальні) масло не тримають і потрібен час щоб насос нагнав масло в канали. А у таврійському скоріше всього є зворотній клапан.