Сторінка 1 з 2

Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 07 березня 2011, 22:32
AM
Ось ще одне мудре питання мене почало мучити. Я зробив ліфт підвіски і змінив діаметр коліс з 30,5" до 32,8". Колія звузилась. Чи змінилось в машини при цьому плече обкатки?
Тепер щоб зкомпенсувати негативні наслідки по бокових кренах мені би треба було змінити віліт дистків з +46 десь до 0 а то і -5. Тоді плече обкатки зміниться і суттєво. Як це відобразиться де факто на керованості автомобіля? Розумію що підвищаться ще й навантаження на вузли підвіски.
Виходячи з двох попередніх питань - чи вартує мені міняти диски?
Пробував читати тут, але не зовсім поняв http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... 0.BD.D0.B0.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 07 березня 2011, 22:55
AM
Ось тут чєл пише що зміна вильоту на 10 мм принаймні на вазі особливо на знос підшипників не впливає. http://www.wingroad.ru/viewtopic.php?f=41&t=167
Я в розрахунках там нічого не зрозумів.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 07 березня 2011, 22:58
K2
як на мене не варто заморочуватись ізза підйому машини на 2см. гра нікаплі не вартує свічок. ну прикинь шо ти наїхав одною стороною на дошку 2см висотою. сильний крен? тота.

хібашо ти олігарх і новий комплект дисків з перевзуванням (+хоть і не дуже велике але всеж зниження ресурсу підшипників, шарових чи чогось шо там в тебе в ходовій) це для тебе взагалі не питання.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 07 березня 2011, 23:30
AM
Сумарно машина піднялась на 7 см (2,5-3,0 см резина, 4,5 см ліфт підвіски). Та ще й колія звузилась на приблизно 3-4 см. Хоч навіть і при цьому стійкість при бокових кренах доволі не погана (принаймні мені так здається :) ).
Звичайно не рокфелер, але диски брав би беушні, а ці відповідно продав би, так що втрати були б не дуже великі. От питання в тому, чи ватрує гра свічок? Фактично для відповіді очевидно треба було б порахувати різницю кутів перекидання штатної машини і моєї. Щоб це зробити треба знати висоту центру тяжесті мого авто, а де її взяти? Так що як це зробити - хз.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 07 березня 2011, 23:50
K2
я упустив шо ше є ліфт підвіски. ну 7см це вже суттєвіше. але враховуючи "правильність" твоєї підвіски- і це для тебе несуттєво. покатайся так і оприділи чи дуже втратив в керованості. якшо коофіцієнт погіршення керованості > коефіцієнта платити гроші = перезувайся :)

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 00:51
AM
В стійкості в поворотах на трасі машина втратила, але це фігня, і мене не сильно парить, особливо якщо повернутись на штатну резину і диски (маю в запасі комплект штатної резини на штатних дисках і на трасу перезуваюсь). Більше цікавить питання стійкості в кренах. Але тут порахувати не знаю як. Хоч бери і заміряй кут перевороту на якомусь переворотному стенді :)

ПС Взагалі-то ця тема дуже близька до теми мушкетера, може навіть там їй і місце.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 10:08
K2
ти не ображайся, але ця тема стає близькою до теми про шнорхель) сумніваюсь шо ти свідомо будеш заганяти свою машину в ~45градсні крени.
ше раз: хочеш став. не хочеш- не став. все залежить від хотілки. критичної потреби нема. а виправдання для встановлення чи невстановлення можна придумати завжди.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 10:59
AM
Да. Фігня це все. Принаймні для моєї машини. І так все працює нормально в т.ч. і кут перевороту (принаймні по відчуттям). Тому нєфіг заваджати машині працювати.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 11:10
uncletafuk
AM май на увазі, що при встановленні дисків з більшим вильотом при резині того ж діаметру, колесо при максимальних кутах повороту стане ближче до елементів кузова, підвіски, і може черкати. Тобто до вартості перевзування треба додати вартість можливих кузовних робіт, + вартість розширників арок, бо з широкою колією вікна із дзеркалами сильно закидатиме гівном.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 11:23
uncletafuk
AM писав: Хоч бери і заміряй кут перевороту на якомусь переворотному стенді :)
Доречі десь на зернопунктах думаю можна такий стенд знайти. Росіяни от міряють:
Зображення
Фото взято тут http://www.off-road-drive.ru/archive/1/SHvedskiy_portal

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 11:33
AM
uncletafuk писав:AM май на увазі, що при встановленні дисків з більшим вильотом при резині того ж діаметру, колесо при максимальних кутах повороту стане ближче до елементів кузова, підвіски, і може черкати. Тобто до вартості перевзування треба додати вартість можливих кузовних робіт, + вартість розширників арок, бо з широкою колією вікна із дзеркалами сильно закидатиме гівном.
Теж вірно, дякую. Тим більше гра не буде вартувати свічок.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 11:37
AM
uncletafuk писав: Доречі десь на зернопунктах думаю можна такий стенд знайти. Росіяни от міряють:
А от так би десь поміряв. Просто для себе ради цікавості. Щоб відчути жопою критичну точку.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 11:39
K2
і я. але краще з кренометром в салоні. і на ньому фломастером ту точку намалювати. тільки от де? робити так з хайджеками все ніяк не наважусь. ось уже 5й рік)
заодно би ше десь поважити машини. так, для загального розвитку.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 12:05
uncletafuk
K2 писав:заодно би ше десь поважити машини
У вас рядом зі Львовом на Миколаївському цементному заводі є вага для машин. Там здається точність біля 5-10кг. Якщо опретору ваги на лапу дати, думаю пустить зважитися. Принаймі років 5 назад там ще все працювало.

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Додано: 08 березня 2011, 14:02
tad100
Біля Стрия, постйно важать машини.