Плече обкатки в тебе змінилось, але не за рахунок ліфта а за рахунок збільшення діаметру коліс, додавши виліт ти його ще збільшиш, це відобразиться на роботі підшипників кулка, навантаженях на шарові, але як не дивно має позитивно вплинути на роботу рульового та керованість. Любі зміни призводять до скорішого зношення вузлів, але для тебе це не критично, бо основною причиною зношення є не зміна геометрії а какери, які ти полюбляеш. На зміну колії забий, вона в тебе незначна, просто мізерна, передня і задня підвіска незалежна + можливо в тебе не розвал коліс а свал і тоді вона в тебе розширилась.AM писав:Ось ще одне мудре питання мене почало мучити. Я зробив ліфт підвіски і змінив діаметр коліс з 30,5" до 32,8". Колія звузилась. Чи змінилось в машини при цьому плече обкатки?
Тепер щоб зкомпенсувати негативні наслідки по бокових кренах мені би треба було змінити віліт дистків з +46 десь до 0 а то і -5. Тоді плече обкатки зміниться і суттєво. Як це відобразиться де факто на керованості автомобіля? Розумію що підвищаться ще й навантаження на вузли підвіски.
Виходячи з двох попередніх питань - чи вартує мені міняти диски?
Пробував читати тут, але не зовсім поняв http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... 0.BD.D0.B0.
Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- Dikiy
- Повідомлень: 249
- З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
- Авто: LR Discovery1
- Звідки: Kiev-Brovary
- Контактна інформація:
Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки
Очень доходчиво о вылете, плече обкатки и их влиянии:
http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/view ... =50&t=1347
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... zniv.htm#7
http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/view ... =50&t=1347
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... zniv.htm#7
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
dikiy.io.ua
Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки
Спаибо. Получается, таки что при увеличении резины нужно увеличивать вылет в сторону минуса для того, чтоб небыло дополнительных нагрузок на ходовойDikiy писав:Очень доходчиво о вылете, плече обкатки и их влиянии:
http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/view ... =50&t=1347
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... zniv.htm#7
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки
Виліт треба збільшувати, щоб не погіршилась керованість, а нагрузки зростуть обов"язково.AM писав: Спаибо. Получается, таки что при увеличении резины нужно увеличивать вылет в сторону минуса для того, чтоб небыло дополнительных нагрузок на ходовой
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...