А де знаходиться газоаналізатор?Микола STARyy писав:Перевірте стробоскопом, чи не бігає мітка(нестабільний кут випередження) і як міняється кут від обертів і нагрузки(вакуум). А в карбюраторі - знос осі дросельної заслонки і прилягання площин.
Потім дуже бажано відрегулювати СО на газоаналізаторі, але не по мінімуму, а по максимально допустимому, бо теперішні бензини етилюють залізовмісними присадками, сполуки заліза відкладаються на ізоляторі і іскра б"є не на електродах, а всередині свічки, особливо при збідненій суміші. Хто хоче переконатись, візьміть латунну дротяну щітку, почистьте свічу і побачите, що ізолятор виглядає "залізним". Я експериментував на Лансер ІХ і Астра 2007р, машини були на гарантії, так що мотори справні, а свічки ходили по 2-5 тис. Двигуни були малого об"єму і відрегульовані на мінімальний розхід, тобто сильно нагружені.
Свічі запалення
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Свічі запалення
Re: Свічі запалення
Знаю одного з цим газоаналізатором. Так от , замісь того шоб промити , продути він давай на той прибор, і каже, там повіря з колектора смокче. Начав крутити вінти та так шо бензин їла як уаз. Поки сам не заліз в карб , тож відремонтував.
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Свічі запалення
Газоаналізатор в майстра. Перед регулюванням треба усунути ті несправності про які я вже писав, (вісь заслонки і площини) Якраз там і смокче. Щоб перевірити треба курцЯ і кусок шланга. Вставте шланг в штуцер вакуума і хай дує димом. Якщо смокче, буде видно.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Re: Свічі запалення
То хто які свічі ставить на ниву жигуль?
- nick2121
- Повідомлень: 586
- З нами з: 15 травня 2006, 21:30
- Ім'я: Микола
- Авто: УАЗ 3164
- Звідки: Львів, Україна
Re: Свічі запалення
NGK (номер з голови вилетів)Muxajlo писав:То хто які свічі ставить на ниву жигуль?
Хотів би Denso з ірідієвим електродом... наразі не знайшов.
Re: Свічі запалення
лол
в мене на ланцері стояли рідні з іридієвим наконечником. нжк. здохли на 15-20тис. поставив прості нжк і вже 70тис і тьфу-тьфу. різниця в ціні, доречі була в 10раз. вроді 25 і 250грн за свічку. правда давно це було.
в мене на ланцері стояли рідні з іридієвим наконечником. нжк. здохли на 15-20тис. поставив прості нжк і вже 70тис і тьфу-тьфу. різниця в ціні, доречі була в 10раз. вроді 25 і 250грн за свічку. правда давно це було.
Re: Свічі запалення
Нжк і я маю, та пройшли вони фігню, дав за них 80гр. Доки були з нуля мотор робив рівно, а тепер нерівномірно. Корочи, де їх брав і по скільки за коробку давав. Доречі, на електронне запалення йде ном 2, а на звич зап ном 4. Ном 2 мают резистор . Да кстаті, nісk2121 я чув що твоя нива отримала силові бамфера , такщо фотки в студію
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Свічі запалення
зі свічками NGK я зустрічався коли мав Forda це рідчайше гі...... до першого переливу або замочування вони ще працюють а далі через раз треба шукати щось краще навіть наші або російські вони і дешевше і ліпше працюють.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
- nick2121
- Повідомлень: 586
- З нами з: 15 травня 2006, 21:30
- Ім'я: Микола
- Авто: УАЗ 3164
- Звідки: Львів, Україна
Re: Свічі запалення
Тут питання скільки вони пройшли. Та може і не свічки винні - високовольтні дроти міняти раз в 3 роки треба.Muxajlo писав:Нжк і я маю, та пройшли вони фігню, дав за них 80гр. Доки були з нуля мотор робив рівно, а тепер нерівномірно
Ну а де брав то така справа... лотерея... перший раз брав на Зеленій - досить скоро померли (правда, з двигуном тоді було ще не до кінця відрегульовано). А другий раз у автомагазині на Грюндвальдскій... то вони вже 5 тис км пройшли і все ОК. Ну і запасний комплект завжди зі мною. Ціна десь в районі 80 грн і була.
Здається, саме так.Muxajlo писав:Доречі, на електронне запалення йде ном 2, а на звич зап ном 4
Сумніваюсь. Електронне запалення (катушка 2108) дає сильнішу іскру, так що там зазор більший. Та й опір у високовольтному тракті потрібен не для нормальної роботи запалення, а для гасіння радіоперешкод у ефір.Muxajlo писав:Ном 2 мают резистор
Ну то перебільшення... передній отримала (разом з лебідкою), задній втратила Скоро буде друга ітерація побудови, тоді будуть фото.Muxajlo писав:Да кстаті, nісk2121 я чув що твоя нива отримала силові бамфера , такщо фотки в студію
Re: Свічі запалення
Зрозуміло. Буду брати 17ДВ10 спробую
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Свічі запалення
Попробуйте поставити трамплер від другої машини. Датчик хола любить розмагнітитись. Перевіряється тільки опосередковано - осцилорафом по напрузі вторинної обмотки. Масу комутатора найкраще вивести прямо на генератор.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Re: Свічі запалення
Купив А17ДВ10 покишо все добре, вихлоп рівний.
Re: Свічі запалення
Повернувся до старих нжк, а17дв10 хватило не надовго, повне ге. нжк своє відходили, але працює все рівно. Підскажіть якись нормальні свічі в нормальному магазині? Хелп
Re: Свічі запалення
Велике спасибі за пораду. Тільки мені цікаво , нагіщо людині нива , коли у нього ще є ландровер? Не прийміть за образу. Ну пузотьорка і нива, а ландровер!
Re: Свічі запалення
Яб обрав англійця