Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення автобат »

А то тре ж було догадатись включити понижену і не знущатись над щепленням. Спшка, мать ії...
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення tad100 »

Кста саме тому в горах вигідно вирізняються машини неліфтовані, без багажників і вантажу на даху, з мінімальними колесами, але кліренс потрібен кругом і знайти компроміс важко.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення AM »

А ще мені цікаво як можна визначити індекс зчеплення на різних покриттях - глина, трава, тощо. Розумію що тут залежить від резини, але все одно цікаво.
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення tad100 »

Дорога Поверхность
Сухая Мокрая
С асфальтобетонным или цементнобетонным покрытием 0,7 - 0,8 0,35 - 0,45
С щебеночным покрытием 0,6 - 0,7 0,3 - 0,4
Грунтовая 0,5 - 0,6 0,2 - 0,4
Обледенелая 0,1 - 0,2
Покрытая снегом 0,2 - 0,3
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення K2 »

а шо бралось за 1?
я так так поняв це якісь утопічні ідеальні умови?
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення tad100 »

K2 писав:а шо бралось за 1?
я так так поняв це якісь утопічні ідеальні умови?
В нас так все
* π — иррациональное число, то есть его значение не может быть точно выражено в виде дроби m/n, где m и n — целые числа. Следовательно, его десятичное представление никогда не заканчивается и не является периодическим. Иррациональность числа π была впервые доказана Иоганном Ламбертом в 1761[3] году путём разложения числа \frac{e-1}{2^n} в непрерывную дробь. В 1794 году Лежандр привёл более строгое доказательство иррациональности чисел π и π2.
* π — трансцендентное число, это означает, что оно не может быть корнем какого-либо многочлена с целыми коэффициентами. Транcцендентность числа π была доказана в 1882 году профессором Кёнигсбергского, а позже Мюнхенского университета Линдеманом. Доказательство упростил Феликс Клейн в 1894 году.[4]
o Поскольку в евклидовой геометрии площадь круга и длина окружности являются функциями числа π, то доказательство трансцендентности π положило конец спору о квадратуре круга, длившемуся более 2,5 тысяч лет.
* В 1934 году Гельфонд доказал трансцендентность числа eπ.[5] В 1996 году Нестеренко (англ.) доказал, что для любого натурального n числа π и e^{\pi\sqrt n} алгебраически независимы, откуда, в частности, следует трансцендентность чисел π + eπ,πeπ и e^{\pi\sqrt n}.[6][7]
Взято тут http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... B%D0%BE%29
АМ підняв цікаву тему, просто для себе. А ,як казав Лобачевський - математика тільки тому корисна, бо вона мозги в порядок приводить. Десь в мене лежить книжка "Динаміка системи дорога, шина, автомобіль" - 300 сторінок математичних формул, практичного змісту немає, бо гола математика, але любий студент, інжинер, механік має її знати, бо на основі тих математичних моделей працюють звичайні автомобільні компи, в сучасних авдях, та мерседесах.
АМ - рахуй, і задавай питання, дуже цікаво!!!
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення tad100 »

AM писав:А ще мені цікаво як можна визначити індекс зчеплення на різних покриттях - глина, трава, тощо. Розумію що тут залежить від резини, але все одно цікаво.
Вище я дав приблизні значеня коєфіциєнту счеплення, але там багато але, і це в принципі для звичайних шин. Для резини класу МТ все по іншому, + додатковим фактором стає коєфіциент опору коченя, а це мама не горюй, в наших умовах. І КПД трансмісії теж важливий фактор, хоч ти його враховував, але який він насправді ????
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
ter
Повідомлень: 24
З нами з: 24 квітня 2007, 18:53
Ім'я: Roman
Авто: Isuzu Trooper "Monti"
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення ter »

Тут ще є одна фішка як кількість кисню в горах
Чим вище в гори тим важче двигуну.
Якщо машина на газу то цикл Карно ще гірший .
Знов ж таки дизеля кращий момент на низах ,машини з турбіною і інтеркулером прекрасно ведуть себе в горах бо напаковують достатньо кисню для згоряння палива .
Бензинові при 2000 -2500 переважно досягають відповідних номів.
До речі є ще одна цікава фішка в імпортних машинок одного модельного ряду (бензин і дизель )мости різні по передаточному числу.Тому я думаю тут боротьба номів двигуна
Дизель -тяга машина важка
Бензин-швидкість ,машина легка -100 кг від дизеля
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення AM »

tad100 писав: В нас так все
* π — иррациональное число, ...
Дальше ничего не понял. Поначалу думал прочитать еще раз,может пойму, но побоялся что треснет череп :) .
За коефициенты спасибо. Так и подумал, что они для стандартной резины, но по крайней мере будет от чего оттолкнутся.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення AM »

Ось що у мене вийшло з коефіцієнтом щеплення. Виходить що при коефіцієнті 0,65 (приблизно суха грунтовка, брав з запасом :) ) можна максимум виїхати на горку 30-33 градуси. А якщо врахувати, що передня вісь більш розгружена, то результат буде напевно ще меншим. Але як знати, чи дійсно на мудовій резині коефіцієнт на грунтовці 0,65? Хто зна, ну але вже як є. Розрахунки може трохи сумбурні, але як казав - я не математик. Виходив з тієї статті, яку приводив раніше.
Вкладення
Krutnyj_moment_pajero.rar
(7.64 Кіб) Завантажено 278 разів
Востаннє редагувалось 06 березня 2011, 15:12 користувачем AM, всього редагувалось 2 разів.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?

Повідомлення AM »

ter писав:Тут ще є одна фішка як кількість кисню в горах
Чим вище в гори тим важче двигуну.
Цікаво наскільки падає потужність на висоті до 2000 м.
ter писав: До речі є ще одна цікава фішка в імпортних машинок одного модельного ряду (бензин і дизель )мости різні по передаточному числу.Тому я думаю тут боротьба номів двигуна
Я брав передаточні числа для кожного авто і двигуна окремо, тому, не тільки номів, але і передаточних чисел.
Відповісти