Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Маю стару "копійку". З настанням морозів закономірно виникла проблема- мінеральне масло густішає (зараз залита мінералка 15W40), акумулятору важче крутити двигун при старті. Виникла думка залити напівсинтетику на зиму, але невпевнений, бо в паспорті написано лити мінеральне масло. Думаю, що робити - лити півсинтетику чи брати мінеральне масло меншої в'язкості (0W35 або 5W40). Хто що може порадити?
-
- Повідомлень: 191
- З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
- Авто: Недопривідні ТЗ
- Звідки: Тернопільський штурман
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
ІМХО. Я б не ризикував. Півсинтетика потече з усіх щілин і сальників
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Так там в кгижцы маэ писати.AM_ufu писав:Маю стару "копійку". З настанням морозів закономірно виникла проблема- мінеральне масло густішає (зараз залита мінералка 15W40), акумулятору важче крутити двигун при старті. Виникла думка залити напівсинтетику на зиму, але невпевнений, бо в паспорті написано лити мінеральне масло. Думаю, що робити - лити півсинтетику чи брати мінеральне масло меншої в'язкості (0W35 або 5W40). Хто що може порадити?
Синтетика на с тарих машинах маэ властивысть зникати.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
- nick2121
- Повідомлень: 586
- З нами з: 15 травня 2006, 21:30
- Ім'я: Микола
- Авто: УАЗ 3164
- Звідки: Львів, Україна
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Ага, а в мости треба лише ТАД-17и лити бо так "книжка пише". Ні, даруйте!
То старі совєтські книжки брешуть, ось офіційна інформація АвтоВАЗ за 2004 р. (там двигун 2101 теж згадується):
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... sm2004.pdf
Я б лив нормальну півсинтетику 10W40. Двигун що 2101, що навіть 21214 - у цьому нічим принципово не відрізняється.
ЗИ. Як розуміти поняття "стара" копійка?. Як "вбита"? Чи випущена у напр. 1970 р.?
То старі совєтські книжки брешуть, ось офіційна інформація АвтоВАЗ за 2004 р. (там двигун 2101 теж згадується):
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... sm2004.pdf
Я б лив нормальну півсинтетику 10W40. Двигун що 2101, що навіть 21214 - у цьому нічим принципово не відрізняється.
ЗИ. Як розуміти поняття "стара" копійка?. Як "вбита"? Чи випущена у напр. 1970 р.?
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Та ні не вбита, вона в хорошому стані, двиг відкапіталений, малось на увазі стара 1977 року,nick2121 писав: Як розуміти поняття "стара" копійка?. Як "вбита"? Чи випущена у напр. 1970 р.?
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Я не зовсім зрозумів - в них там класифікація "стандарт" і "супер", але ніде не пояснюється що ожначає кожен вид. Тобто як знати, що "стандарт" це мінералка?nick2121 писав:То старі совєтські книжки брешуть, ось офіційна інформація АвтоВАЗ за 2004 р. (там двигун 2101 теж згадується):
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... sm2004.pdf
Я б лив нормальну півсинтетику 10W40. Двигун що 2101, що навіть 21214 - у цьому нічим принципово не відрізняється.
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Колись не було в союзі півсинтетики, от і писали мінералка. Лий півсинтетику і не думай. А марка це вже що на твою думку, особисто раджу ZIK 10х40 А+ газолайн все його брав, зимою проблем не було
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
У мого товариша теж є копійка, він її доглядає як (неможу порівняти навіть). Так от їздить вона на повній синтетиці, капець як їздить! З Угорщини собі привозить Кастрол, і в мости, і в коробку, теж синтетика. Навіть підшипники набиває яскраво-зеленою змазкою. Машині 30 років, у салоні тиша навіть при 140 км\год. Я з ньго насміхався, кепкував, а далі і собі на свого патрола почав масло замовляти. У мене яма довжелезна одразу дві машини і обслуговуємо. І ні з яких сальників у нього не тече. Сам бачив той вимитий до блиску мотор сто разів. А ще, до сотні розганяється за 8 секунд!
Якщо бутеш лити іншого типу масло, промий промивочним маслом двигун. І боже тебе збав залити якусь з малої пляшечки ху-ню для промивки.
Якщо бутеш лити іншого типу масло, промий промивочним маслом двигун. І боже тебе збав залити якусь з малої пляшечки ху-ню для промивки.
067 З12 4З З6
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
а в що в найгіршому варіанті може вилитись заміна масла на півсинтетику? Заміна сальніків і всяких прокладок? Що ще? Скільки це може коштувати?
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Всі прокладки сальники у десяток разів дешевше ніж на паджеро.
067 З12 4З З6
-
- Повідомлень: 191
- З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
- Авто: Недопривідні ТЗ
- Звідки: Тернопільський штурман
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Теоретично нічого. Мотору навіть краще на напівсинтетиці. Єдине - "тічка". Вартує це смішних грошей, а з витратами на пажеро - непорівнювано смішнихAM_ufu писав:а в що в найгіршому варіанті може вилитись заміна масла на півсинтетику? Заміна сальніків і всяких прокладок? Що ще? Скільки це може коштувати?
-
- Повідомлень: 191
- З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
- Авто: Недопривідні ТЗ
- Звідки: Тернопільський штурман
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Хоч-би смайлики розставлявТолстяк писав:У мого товариша теж є копійка, він її доглядає як (неможу порівняти навіть). Так от їздить вона на повній синтетиці, капець як їздить! З Угорщини собі привозить Кастрол, і в мости, і в коробку, теж синтетика. Навіть підшипники набиває яскраво-зеленою змазкою. Машині 30 років, у салоні тиша навіть при 140 км\год. Я з ньго насміхався, кепкував, а далі і собі на свого патрола почав масло замовляти. У мене яма довжелезна одразу дві машини і обслуговуємо. І ні з яких сальників у нього не тече. Сам бачив той вимитий до блиску мотор сто разів. А ще, до сотні розганяється за 8 секунд!
Якщо бутеш лити іншого типу масло, промий промивочним маслом двигун. І боже тебе збав залити якусь з малої пляшечки ху-ню для промивки.
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Толстяк писав:У мого товариша теж є копійка, він її доглядає як (неможу порівняти навіть). Так от їздить вона на повній синтетиці, капець як їздить! З Угорщини собі привозить Кастрол, і в мости, і в коробку, теж синтетика. Навіть підшипники набиває яскраво-зеленою змазкою. Машині 30 років, у салоні тиша навіть при 140 км\год. Я з ньго насміхався, кепкував, а далі і собі на свого патрола почав масло замовляти. У мене яма довжелезна одразу дві машини і обслуговуємо. І ні з яких сальників у нього не тече. Сам бачив той вимитий до блиску мотор сто разів. А ще, до сотні розганяється за 8 секунд!
Якщо бутеш лити іншого типу масло, промий промивочним маслом двигун. І боже тебе збав залити якусь з малої пляшечки ху-ню для промивки.
////....за скільки, за скільки розгоняється до сотні?, може за 18 сек, або 28??
Про УАЗ : "Рожденный ползать летать не может, но зато как ползает!"
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Не іронізуй, рівно 8 сек. Моя старушка 21063 з мотором 1300 см. це робила за 12 сек. А у нього правильний розп. вал, імпортний карб, і прошліфовані колектори. Може шось ще, лиш я не знаю
067 З12 4З З6
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Як що все правильно зроблено то це правда.Толстяк писав:Не іронізуй, рівно 8 сек. Моя старушка 21063 з мотором 1300 см. це робила за 12 сек. А у нього правильний розп. вал, імпортний карб, і прошліфовані колектори. Може шось ще, лиш я не знаю
Як що всі запчастини фірмові, та плюс людина петрає що робить це реально, як що кожний поршень з шатуном зважений і підібраний, ну ще багато чого.
Я колись сам не вірив в такі дива, а ле коли дав свою вісімку поковирятись людині яка у нас працювала на сервісі біля бару Торнадо, а потім був замічений у передачі "Ало Гараж", то моя вісімка після всего навсього якихось не хитрих мніпуляцій пила в трасі 7,100-7,200л. на 100км. і пхала з грузом нормательно, а моторчик 1300 був.
І перекупщики при продажі забрали за скільки ми з пацанами сказали навіть не сперечались.
А ще знаю одну копійку звигляду страшне ригало, а під капотом два лежачих вебера і так прикольно дивитись коли зі світлофора вона рве потужні тачки. а у господарів тих машин біла піна кругом рота від злості.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!