Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
не знаю як стосоно 8 с до 100, але фішка тих двигунів, що в них крутний момент якраз на низах, і тому класно приймають з місця.
- konkord
- Повідомлень: 295
- З нами з: 04 березня 2010, 10:27
- Ім'я: Роман
- Авто: УАЗ 3962
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Андрюха! Лий і не переживай! ні хрена з нею не буде. В мене була 21053. 1983р.в., в 2000р. я пригнав її з Швеції. продав - рік тому. Так вона мінералки в фари не бачила !!! Швед заливав, а потім і я - тільки на пів-синтетику ! А якщо вона в тебе відкапіталена, то "Тічка" обовязково буде. Навіть не сумнівайся, це питання короткого терміну. Такі вже в нас голімі запчастини!
Повний привід - повна СВОБОДА !
-
- Повідомлень: 191
- З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
- Авто: Недопривідні ТЗ
- Звідки: Тернопільський штурман
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Ну тут як би не час і не місце розводити флуд на таку тему, просто скажу, я не вірю в жигуля, який щоденно експлуатується і має розгінну динаміку на рівні 8 сек.Толстяк писав:Не іронізуй, рівно 8 сек. Моя старушка 21063 з мотором 1300 см. це робила за 12 сек. А у нього правильний розп. вал, імпортний карб, і прошліфовані колектори. Може шось ще, лиш я не знаю
-
- Повідомлень: 193
- З нами з: 04 листопада 2007, 10:58
- Звідки: Львів Нагоряни
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
А я вірю...Хороший двигун легко їде 100 на другій передачі. Бачив на власні очі
С.В.І.
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Якщо по темі. Нещодавно спілкувався з мотористом, дядькови десь під 70, каже що в мотор жигуля треба лити мінеральне масло, не ти зазори, допуски для пів чи синтетики. Я кажу, а зима, мороз, той, значить хороше брати, я , ,яке , він, ЕНЕОС.
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Шановні колеги, давайте поговоримо на цю тему, поскільки мій мотор зараз капіталиться і йому потрібне буде масло.
є люди, які вважають , що мінеральне це камінний вік, хоча вазівський двигун розроблявся при мінеральних маслах і для них же. І купу років експлуатувався на цих маслах при цих своїх зазорах, обертах , тиск і т д. Хто що думає з цього приводу?
є люди, які вважають , що мінеральне це камінний вік, хоча вазівський двигун розроблявся при мінеральних маслах і для них же. І купу років експлуатувався на цих маслах при цих своїх зазорах, обертах , тиск і т д. Хто що думає з цього приводу?
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Зазори не бувають під мінералку чи синтетику.
Дуже шаную старих майстрів, але розточку циліндрів на "шморг-шморг"і шліфовку колінвалів "шоб шатун плавно повертався" не визнаю. Давайте глянем в каталоги вкладишів. Як в моторах 70-х, так і сучасних, зазор 0.04мм. В прогрітому моторі (80град) вязкість що мінералки, що синтетики, що пів- практично однакова. А от при90-110, мінералка стане як водичка, а при -20 з банки випадає клаптями. Півсинтетика і синтетика при цьому залишається маслом.
Крім того в синтетичних масел менше утворюються смоли і зола. Через те і більший ресурс.
Єдина незручність - висока проникна здатність (старі майстри кажуть агресивність. насправді синтетика навіть інертніша від мінералки).Лікується якісними сальниками і прокладками.
Дуже шаную старих майстрів, але розточку циліндрів на "шморг-шморг"і шліфовку колінвалів "шоб шатун плавно повертався" не визнаю. Давайте глянем в каталоги вкладишів. Як в моторах 70-х, так і сучасних, зазор 0.04мм. В прогрітому моторі (80град) вязкість що мінералки, що синтетики, що пів- практично однакова. А от при90-110, мінералка стане як водичка, а при -20 з банки випадає клаптями. Півсинтетика і синтетика при цьому залишається маслом.
Крім того в синтетичних масел менше утворюються смоли і зола. Через те і більший ресурс.
Єдина незручність - висока проникна здатність (старі майстри кажуть агресивність. насправді синтетика навіть інертніша від мінералки).Лікується якісними сальниками і прокладками.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Абсолютно правильно!Микола STARyy писав:Зазори не бувають під мінералку чи синтетику.
Дуже шаную старих майстрів, але розточку циліндрів на "шморг-шморг"і шліфовку колінвалів "шоб шатун плавно повертався" не визнаю. Давайте глянем в каталоги вкладишів. Як в моторах 70-х, так і сучасних, зазор 0.04мм. В прогрітому моторі (80град) вязкість що мінералки, що синтетики, що пів- практично однакова. А от при90-110, мінералка стане як водичка, а при -20 з банки випадає клаптями. Півсинтетика і синтетика при цьому залишається маслом.
Крім того в синтетичних масел менше утворюються смоли і зола. Через те і більший ресурс.
Єдина незручність - висока проникна здатність (старі майстри кажуть агресивність. насправді синтетика навіть інертніша від мінералки).Лікується якісними сальниками і прокладками.
Добре зроблений мотор і синтетика, і буде тобі щастя.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Добре, зрозуміло. Тепер ще таке питаня. Якщо я обкатаю минеральним zіk , а потім залью півсинтетичний zik 10х40 А+ gazolajn , то буде добрий вібір?
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Власне питання не про вязкість, а про марка самого мастила?
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Я би радив лити зразу півсинтетику. Зік досить гарне масло і недороге. Можна на обкатці не економити.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Ген, і шо потім лиємо промивки і всяку всячину шоб залити синтетику. Тобто перша заливка синтетики буде з маленьким ресурсом тому що ідеально злити все з піддона не реально відповідно будуть залишки старого масла та промивки.Толстяк писав:Як раз мінералка краще обкатує моторчик!
ИМХО.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Півсинтетика в ваз 2101 (копійка)
Якраз на обкатці не можна економити. Як обкатаєш так і поїдеш.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.