Сторінка 2 з 2

Re: Присадки в солярку.

Додано: 04 грудня 2010, 11:28
K2
до паджеро спорта 1 покоління назад в книжечці написано бадяжити з бензином. 10% при -20 ітд.. і в дизельних вантажівках того ж мітсубіші працювало на ура. особливо в минулорічні морози. а про старі мерсовські дизелі я взагалі мовчу. тільки починає прихоплювати(соляру)- зразу 10% бензини в бак і всі морози до лампочки)

Re: Присадки в солярку.

Додано: 04 грудня 2010, 12:35
myshketer
Говорить об улучшении низкотемпературных свойств дизельного топлива путем добавления бензина нельзя. Разрешается добавлять технический керосин, но не бензин. Добавление бензина может привести высокооборотные дизели легковых автомобилей к разрушению цилиндро-поршневой группы и кривошипно-шатунного механизма из-за жесткой работы двигателя. Работа двигателя ухудшается из-за взрывного горения топливной смеси. В результате этого происходит повышенная нагрузка на поршень, шатун и вкладыши.

Re: Присадки в солярку.

Додано: 04 грудня 2010, 14:03
Granader
Три,роки,їздив на мерсі 408(д) на 40-45 л соляри лив 2-2.5 л 80 бензини заводилась в любий мороз,з пів оберта...

Re: Присадки в солярку.

Додано: 06 грудня 2010, 11:42
Oleg
А є ще такий спосіб : на півночі старі водіяки кидали в бак лампочку 5-10а і вона там підігрівала паливо щоб не утворювався парафін.
Мій знайомий так відїздив на LT-35 два роки це було в 95-96 роках коли зима була 8 місяців і більше нічого не бадяжив.
А для легкого пуску беруть шприц і ефір у повітрепровід пару кубіків і з півтику зоводиться.

Re: Присадки в солярку.

Додано: 01 лютого 2011, 23:48
Volodymyr