Как мы с Олегом Индейца покупали.

Мандри та Експедиції, наші та не наші. Хто куди хоче поїхати. Хто як де покатався, засів і вибрався
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення ярко »

ярко писав:
MOTOR писав:В мене стояло 4 покоління, і записав свої зауваження.
Так як машина їхала на бензині, вона більше їхати не буде ( ні на газу, ні на бензині) - як їхала так і їде. Невірю по простій причині - для газу потрібно ранній кут випередження запалення, котрий для бензину вже буде занадто.
А установщики газу виставляють його саме для газу. Або середнє положення.
Звідси вона або добре їде на газу, погано на бензині, або посередньо на газу і так же і на бензині.
Коли я в себе кут вернув на 10 градусів, як має бути для бензину, то різниця була між газом і бензином як між ....Ну на другій стали колеса пробуксовувати при "тапка в підлогу" на газу такого добитись було не реально.
Сергію, в мене також стояло 4 покоління на такому Черокі. :) тому також ділюся своїми зауваженнями.Як ніхто, я був найближче до цієї теми. ;)
Повторюю,Чірік не важкий, тому втрата потужності буде невідчутна.І мені здається, що саме компютер для газу відповідає за кут запаленяя.Можливо і помиляюсь.Але в мене Чірік їхав будьздоров.Тепер нехай Олег вирішує, ми дали йому свої поради :)
я мав на увазі Олег.Пардон.
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення ярко »

МАЛАДЕС!!!!!
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення AM »

MOTOR писав:В мене стояло 4 покоління, і записав свої зауваження.
Так як машина їхала на бензині, вона більше їхати не буде ( ні на газу, ні на бензині) - як їхала так і їде. Невірю по простій причині - для газу потрібно ранній кут випередження запалення, котрий для бензину вже буде занадто.
А установщики газу виставляють його саме для газу. Або середнє положення.
Звідси вона або добре їде на газу, погано на бензині, або посередньо на газу і так же і на бензині.
Коли я в себе кут вернув на 10 градусів, як має бути для бензину, то різниця була між газом і бензином як між ....Ну на другій стали колеса пробуксовувати при "тапка в підлогу" на газу такого добитись було не реально.
Думаю я не відчуваю різниці бо майже ніколи (або може і ніколи) на уазі не їзджу на межі його швидкісних можливостей. Тобто якщо б рівняти розгін до 100 і максимально пердолити тапку в підлогу, то може якась різниця і булаб. А так як тапку в підлогу тисну крайнє рідко то завжди під педалькою є запас,щоб поїхати пошвидше. Тому ні разу і не відчув різниці.
Аватар користувача
TANKist
Повідомлень: 459
З нами з: 13 травня 2013, 22:23
Ім'я: Андрій
Авто: L200

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення TANKist »

MOTOR писав:
Oleg писав: Спочатку газ, потім колеса а під колеса ліфт, а вже вкінці бампер лебідка. Скоріш за все буде така черговість його довести до більш-менш належного вигляду. А колеса не більше 32" і тоді ліфт буде до 3" це максимум.

Газ??? це той шо в балоні?
Якщо це не єдина машина в сімї то ставити його не варто, реальна економія при їзді на газу 15%.
А при розході 10л пального по трасі взагалі змісту небачу.

На газу:
1)Машина плавніше їде, але падає потужність.
2)В машині реально буде запах газу.
3)Балон в салоні, бо більше нема куда поставити.
4)Дороге обладнання, порахуйте за який термін Ви почнете економити.
5)Так як машина їхала на бензині, вона більше їхати не буде ( ні на газу, ні на бензині)
6)Обслуговувати прийдеться обидві системи паливну і газову, а це $$$
7)Той дєд з поїзду буде одуванчиком в порівнянні з запахом вихлопу при роботі на газу.
8)Нереально проконтролювати кількість і якість того шо Вам заправили.
9)Ваш автомобіль розрахований на 80 бензин, октанове число газу приблизно 105. (звідси і кут випередження запалення, і температура горіння.....але правда газельки теж на газу їздять. Ну незнаю чи то погано чи добре, просто мисля)
10) В Вас зявиться 5-10 нових друзів (установщиків, регулювальників газового обладнання) :D


Я згідний з Сергіем газ це не айс,
Мав я теж авто на газу
Перелік поломок від газу:
Лямбда це сестиматично поміняв чотири шт,
Розходомір повітря 1шт,
плюс десь чотири рази в регулювальників газу і чуть не забув чотири форсунки
Коли машина працюе на газі бензо форсунки вимкнуті і гарно закоксовуються під час горіння газу
І ці всі неполадки приблизно 60 000 тис, км пробігу так я дуже з економив дякуючи газу
І ще е такі добросовісні заправки які в 40 літровий балон вміють заправити 45 літрів газу, Ця заправка знаходиться біля Епіцентру, І не тільки там дурять,

Моя думка така: З яким паливом машина виїхала з заводу хай на ньому і їздить
А якшо задорого їздити на бензині або на дизелі то для чого той джип тоді купувати ?
Аватар користувача
Oleg
Повідомлень: 354
З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Олег
Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
Звідки: Львів

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення Oleg »

Дорогі мої друзі. Якщо ви ставили і обслуговували газову установку на Зеленій то так воно і буде бо вже весь нет кишить тими хапугами які вже зажиріли. Зараз дуже чудесні відгуки від людей про Романа в районі 5-го парку. А що стосується купувати джип чи ні і на чому їздити це вибачте моя справа. Для прийняття такого рішення я перевернув не одну сторінку в неті як українських сайтів так і російських і було видно що 90% за газ навіть на малолітражних автомобілях, а 10% як завжди "баба яга протів" дякую за поради.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення MOTOR »

Пане, Олег!
Я Вас абсолютно не хотів відговорювати.
Я хотів розповісти факти, з особистих спостережень, про котрі Вам не скаже жоден з установщиків чи продавців газового обладнання.
Та не стане розповідати власник автомобіля котрий їздить на газу, оскільки кожен хвалить своє.
Також не кожен скаже про те, що заплативши 500-800, а хто і 1500 долл за установку обладннання так і не отримав бажаного результату.

На авто газ я не ставив, такий купив з пробігом на газу близько 8 тис. км, всі спроби його грамотно відрегулювати були марною тратою часу та коштів.
І так я наїздив близько 30 тис км.
Я не скажу що машина на газу їхала неадекватно чи ще там щось, навпаки сівши перший раз за руль я не відчув ніякої різниці. Аж потім коли порівняв як має бути і шо маю почались запитання.

Після чого данний прибамбас було демонтовано з автомобіля.

PS в планах заміна силового агрегата на дизель 8-)
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення ярко »

стане! :D в мене був чірок на газу, результат був.тепер юзаю ТОЙОТУ на дизлику, тому захищати газ мені нема жодної користі.Кажу так, як є-в цій машинці газ їде добре.
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Відповісти