Как мы с Олегом Индейца покупали.

Мандри та Експедиції, наші та не наші. Хто куди хоче поїхати. Хто як де покатався, засів і вибрався
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення Khimik »

і що дасть ліфт на мостовій машині без коліс?
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення ярко »

Романе, ти правий! я це все пройшов.Є досвід, все Олегу передам, нехай тіко натішиться новим членом сімї :)
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення s.pal »

Доречі там стояв кенгурін від сузукі вітара, дуже якісний не фальга, але туди не пасує "кірпіч" є "кірпіч", а сузука викруглена.
Так шо кенгур продається з протитуманками круглими великими, файно світять.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення AM »

Послідовність люба за вибором власника - аби машина використовувалась за призначенням. Хай служить довго!
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення автобат »

Ну нарешти!!!! Витам Хардика . Нехай той Индеец Покаже цьому чуваку. яки красоти на земли иснують!!!
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
Oleg
Повідомлень: 354
З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Олег
Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
Звідки: Львів

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення Oleg »

Дякую дрогі друзі за щи :) рі привітання.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
Аватар користувача
Oleg
Повідомлень: 354
З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Олег
Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
Звідки: Львів

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення Oleg »

Khimik писав:Я б почав (і починав, власне) навпаки: лебідка, ліфт з колесами, і аж тоді бампера :)
Спочатку газ, потім колеса а під колеса ліфт, а вже вкінці бампер лебідка. Скоріш за все буде така черговість його довести до більш-менш належного вигляду. А колеса не більше 32" і тоді ліфт буде до 3" це максимум.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення MOTOR »

Oleg писав: Спочатку газ, потім колеса а під колеса ліфт, а вже вкінці бампер лебідка. Скоріш за все буде така черговість його довести до більш-менш належного вигляду. А колеса не більше 32" і тоді ліфт буде до 3" це максимум.

Газ??? це той шо в балоні?
Якщо це не єдина машина в сімї то ставити його не варто, реальна економія при їзді на газу 15%.
А при розході 10л пального по трасі взагалі змісту небачу.

На газу:
1)Машина плавніше їде, але падає потужність.
2)В машині реально буде запах газу.
3)Балон в салоні, бо більше нема куда поставити.
4)Дороге обладнання, порахуйте за який термін Ви почнете економити.
5)Так як машина їхала на бензині, вона більше їхати не буде ( ні на газу, ні на бензині)
6)Обслуговувати прийдеться обидві системи паливну і газову, а це $$$
7)Той дєд з поїзду буде одуванчиком в порівнянні з запахом вихлопу при роботі на газу.
8)Нереально проконтролювати кількість і якість того шо Вам заправили.
9)Ваш автомобіль розрахований на 80 бензин, октанове число газу приблизно 105. (звідси і кут випередження запалення, і температура горіння.....але правда газельки теж на газу їздять. Ну незнаю чи то погано чи добре, просто мисля)
10) В Вас зявиться 5-10 нових друзів (установщиків, регулювальників газового обладнання) :D
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення автобат »

Тезка, поклав на лопатки :D
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення AM »

MOTOR писав: Газ??? це той шо в балоні?
Якщо це не єдина машина в сімї то ставити його не варто, реальна економія при їзді на газу 15%.
А при розході 10л пального по трасі взагалі змісту небачу...
Їзджу 2 роки на газі на уаз 460 двиг 421 (2,9), газ 2 покоління.
Економія 25 відсотків (розхід бензину по трасі на вояках на 35 колесах - 16,5, на газі, якщо перерахувати на бензин 12,5)

На газу:
1)Машина плавніше їде, але падає потужність. - не раз говорили про падіння потужності але так, щоб я його реально зауважив хоч би раз - не скажу :? . Зате точно можу сказати що на газу працює мякіше і рівніше, краще тягне в горах (взагалі в горах стараюсь їздити тільки на газу - набагато краще їде, не залежить від ніяких кутів.
2)В машині реально буде запах газу. - взагалі не чути
3)Балон в салоні, бо більше нема куда поставити. - стоїть, ну і фіг
4)Дороге обладнання, порахуйте за який термін Ви почнете економити. - вже порахував
Розрахунок окупності
Ціна установки 3200 грн.
Розрахунок окупності
Ціна установки 3200 грн.
Пробіг на рік 15000
Розхід 100 км 16
Розхід рік 2400
Ціна бенз 10,5
Витрати грн рік 25200
Економіяв рік 25% 6300
Отже через пів року почну економити.

5)Так як машина їхала на бензині, вона більше їхати не буде ( ні на газу, ні на бензині) - як їхала так і їде.
6)Обслуговувати прийдеться обидві системи паливну і газову, а це $$$ - що на паливну що на газову потратив за 2 роки тільки нові фільтра бензину і газу (вроді зо 2 фільтра бензини і 2 газу). А ще - на бензині міняв бензонасос, бо попередній почав барахлити.
7)Той дєд з поїзду буде одуванчиком в порівнянні з запахом вихлопу при роботі на газу - взагалі фігня. Вихлоп пахне газом але не гірше чим бензиновий вихлоп пахне бензином.
8)Нереально проконтролювати кількість і якість того шо Вам заправили. - наскільки знаю газ розбадяжити важче як бензин.
9)Ваш автомобіль розрахований на 80 бензин, октанове число газу приблизно 105. (звідси і кут випередження запалення, і температура горіння.....але правда газельки теж на газу їздять. Ну незнаю чи то погано чи добре, просто мисля) - температура горіння вище, і при деяких в системі охолодження машина в карпатах нагрівається швидше і відповідно ризик перегріти більший (хоч на бензині при цьому може і не перегріватись). При справній системі охолодження і добре виставленому запаленні цієї проблеми немає. Неодноразово їдучі зі мною дизельні машини (любі, наприклад патрулі, лендровери тощо) перегрівались а я на газу ні.
10) В Вас зявиться 5-10 нових друзів (установщиків, регулювальників газового обладнання) - за 2 роки після встановлення газу був на сервісі 3 рази. Перший - заміна фільтра газу (по регламенту) - вартість 50 грн, другий - заправщики вставляючи пістолет погнули патрубок приймаючого гнізда і треба було перевальцувати - десь 50 грн, третій - заміна фільтра газу (по регламенту) - 50 грн.
Не знаю як з 80 бензином, а для 92 - я за газ.
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення ярко »

Хлопці, а я знаю одного чела, який мав черокеза ліфтанув його до оптимальних параметрів,і їздив на газу ;) тобто пройшов все практично.Згідний з АМ,він і юзає, і бачив, як мустанг їздив.Якщо поставити 4 покоління-в салоні взагалі не чути газом.падіння потужності при 180 кониках не відчутне.Запасу ходу при 60л балоні, який непомітно ховається в салоні, вистарчає на 400 км.
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення MOTOR »

В мене стояло 4 покоління, і записав свої зауваження.
Так як машина їхала на бензині, вона більше їхати не буде ( ні на газу, ні на бензині) - як їхала так і їде. Невірю по простій причині - для газу потрібно ранній кут випередження запалення, котрий для бензину вже буде занадто.
А установщики газу виставляють його саме для газу. Або середнє положення.
Звідси вона або добре їде на газу, погано на бензині, або посередньо на газу і так же і на бензині.
Коли я в себе кут вернув на 10 градусів, як має бути для бензину, то різниця була між газом і бензином як між ....Ну на другій стали колеса пробуксовувати при "тапка в підлогу" на газу такого добитись було не реально.
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення ярко »

MOTOR писав:В мене стояло 4 покоління, і записав свої зауваження.
Так як машина їхала на бензині, вона більше їхати не буде ( ні на газу, ні на бензині) - як їхала так і їде. Невірю по простій причині - для газу потрібно ранній кут випередження запалення, котрий для бензину вже буде занадто.
А установщики газу виставляють його саме для газу. Або середнє положення.
Звідси вона або добре їде на газу, погано на бензині, або посередньо на газу і так же і на бензині.
Коли я в себе кут вернув на 10 градусів, як має бути для бензину, то різниця була між газом і бензином як між ....Ну на другій стали колеса пробуксовувати при "тапка в підлогу" на газу такого добитись було не реально.
Сергію, в мене також стояло 4 покоління на такому Черокі. :) тому також ділюся своїми зауваженнями.Як ніхто, я був найближче до цієї теми. ;)
Повторюю,Чірік не важкий, тому втрата потужності буде невідчутна.І мені здається, що саме компютер для газу відповідає за кут запаленяя.Можливо і помиляюсь.Але в мене Чірік їхав будьздоров.Тепер нехай Сергій вирішує, ми дали йому свої поради :)
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення автобат »

Який Сергий? Я? Я, як виришу, то знов образи пидуть. :cry:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
Oleg
Повідомлень: 354
З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Олег
Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
Звідки: Львів

Re: Как мы с Олегом Индейца покупали.

Повідомлення Oleg »

MOTOR писав:В мене стояло 4 покоління, і записав свої зауваження.
Так як машина їхала на бензині, вона більше їхати не буде ( ні на газу, ні на бензині) - як їхала так і їде. Невірю по простій причині - для газу потрібно ранній кут випередження запалення, котрий для бензину вже буде занадто.
А установщики газу виставляють його саме для газу. Або середнє положення.
Звідси вона або добре їде на газу, погано на бензині, або посередньо на газу і так же і на бензині.
Коли я в себе кут вернув на 10 градусів, як має бути для бензину, то різниця була між газом і бензином як між ....Ну на другій стали колеса пробуксовувати при "тапка в підлогу" на газу такого добитись було не реально.
Де ти ставив газ? А переконувати мене в тому що газ гірше не треба економії на 100км при бензині 92 приблизно 50грн. а сморід від газу більш приємніший ніж дизеля або хренового бензину. 10л на 100км це дуже добре але по трасі і на розкачаних колесах майже до 3ат. а в горах на бездорі і ще понижайку то вийде до 30л.....
Рішення прийняте і мене вже ніхто не переконає!!!!
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
Відповісти