Блін, а якщо все обїзджати і ні разу не сісти на мости - тоді половина кайфу втрачаєтьсяpilgrim писав:Ну а мы про то что там где жипер бы спокойно мог бы проехать, уже давным давно приходится объезжать аккуратно или лебедиться что бы не сесть на мосты в свежеперерытое, лесовозами ворующими лес, болотоKhimik писав:Я про те, що там, де пішому спокійно йшлося, тепер приходиться обходити, щоб не залізти в свіжоперерите болото.
Екологія та позашляховий стиль життя
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Боржава. Великий Верх.
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Боржава. Великий Верх.
Ту хум хау мне например намного приятнее не в гимни копырсатыся а ежели таки есть возможность то объехать и наслаждаться видами гор с вершин и хребтовAM писав:Блін, а якщо все обїзджати і ні разу не сісти на мости - тоді половина кайфу втрачається
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Re: Боржава. Великий Верх.
Роман, ну про що ти говориш, що там обходити? Якщо буксанув в мочарах чи біля калабань - так там в принципі мокро і все одно пішому туристу "спокійно" би не йшлось. А якщо те саме сталось на поверхні яка постійно суха, а конкретно в момент проїзду була мокра від дощу - так вона за 1-2 години після дощу буде сухою, і "піший" як ішов, так далі спокійно і піде.Khimik писав:То все зрозуміло, ніхто мєсних не захищає.
Я про те, що там, де пішому спокійно йшлося, тепер приходиться обходити, щоб не залізти в свіжоперерите болото.
2 moder: якшо мож, прохання виділити розмови про свіжі колії в окрему тему, щоб не засмічувати існючу.
ТА і блін, що я ні разу не ходив в гори. Якщо йдеш навіть по тому самому чорногірському хребту (де жоден вражий джипер чи лісовоз не їздив) і навіть в хорошу погоду є місця де течуть джерельця і там болото, тому піший турист і повинен ідучи в гори мати водозахищене взуття (я вже не говорю про дощі в карпатах).
А якщо хтось хоче ходити щоб ножки не замочити, так може йому краще піти в стрийський парк а не в гори.
ПС Вибачайте що емоційно, але "принциповітсть" певних піших туристів трохи дратує. Згадується випадок, як одного разу спускаючись із гір побачив трьох піших. Дай думаю підвезу, щоб не мордувались до села. Сіли і по дорозі мені одна мені почала розказувати, що краще би ніякі джипи не їздили, бла-бла... Якщо така принципова, то чого сідала в машину - тре було далі пердолити пішки.
ППС Та і наскільки часто ми обїзджаємо поза межами колії (дороги). Переважно колії безпечніше і простіше, навіть якщо треба лєбєднутисть трошки, а часта взагалі ніякого шансу обїхати немає - зліва спуск, справа підйом. А всі варіанти обїздів вже проїхані лісовозами. А той мізер випадків, коли реально десь обїзджаєш так про нього навіть немає що говорити.
Re: Боржава. Великий Верх.
Ага... і мені тежpilgrim писав:Ту хум хау мне например намного приятнее не в гимни копырсатыся а ежели таки есть возможность то объехать и наслаждаться видами гор с вершин и хребтовAM писав:Блін, а якщо все обїзджати і ні разу не сісти на мости - тоді половина кайфу втрачається
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Боржава. Великий Верх.
напомнилоAM писав:
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Re: Боржава. Великий Верх.
я говорю про то, з чим сам стикався. Я по горах ходжу вже років з 15.AM писав:Роман, ну про що ти говориш
Одне - перейти болітце по живому дерну, який тримає (ну макс. почвиркає вода) і зовсім інше - по переритому болоті, вимастивши мешти, сподні, а потому і спальнік з наметом.
Але то таке. Все одно кожен лишиться при своїй думці.
пс. На початку теми Миколайович писав, що "нові колії мало хто прокладає".
А зараз так виглядає, що іно я і він хіба страється такого не робити. А решта переконує, шо то нормально...
Re: Боржава. Великий Верх.
Я ж писавKhimik писав:я говорю про то, з чим сам стикався. Я по горах ходжу вже років з 15.AM писав:Роман, ну про що ти говориш
Одне - перейти болітце по живому дерну, який тримає (ну макс. почвиркає вода) і зовсім інше - по переритому болоті, вимастивши мешти, сподні, а потому і спальнік з наметом.
Але то таке. Все одно кожен лишиться при своїй думці.
пс. На початку теми Миколайович писав, що "нові колії мало хто прокладає".
А зараз так виглядає, що іно я і він хіба страється такого не робити. А решта переконує, шо то нормально...
А тепер я б просив щоб ти або і всі хто ходить пішим туристом сказали наскільки часто в тебе (або в когось) під час походів траплялось так що через злобного джипера (не лісовоза) який роблячи обїзд зірвав дерн, через що ти обмазав спальник намет ітд. Якщо є така інформація було цікаво побачити її в процентному відношенні до загальної кількості походів за 15 років. В мене з 2004 року ні разу. Можливо в тебе ця проблема стоїть гостріше...ППС Та і наскільки часто ми обїзджаємо поза межами колії (дороги). Переважно колії безпечніше і простіше, навіть якщо треба лєбєднутисть трошки, а часта взагалі ніякого шансу обїхати немає - зліва спуск, справа підйом. А всі варіанти обїздів вже проїхані лісовозами. А той мізер випадків, коли реально десь обїзджаєш так про нього навіть немає що говорити
ПС як я зауважив - коли в карпатах сонце то навіть через 2-3 год все швидко стікає і всюди сухо ( не раз аж шкода ), а якщо дощ- то мокро всюди хоч і в дощ в мене спальник і намет жодного разу не були в болоті...
Re: Боржава. Великий Верх.
Роман.. я так розумію, що всі хто н аджипах їздить- то дураки, а ти нас вирішив наставити на путь істиний, походивши купу років пішки, а тепер купивши джипа щоб бути як один із нас, чи як???
Якої мами тут агітувати всіх кинути їздити, ще й з приводу, що на джипах найбілші шкідники природи...??
Іди на інші форуми там тебе підтримають і поспівчувають, такі , як ті хто закрив змагання на Драгобраті по лісовозних дорогах і інші подібні до них... а тут мабуть хватить, бо починає тягнути на мати...і до речі в ботінках теж не ходи., ходи босий..і з сральника туалетний папір викинь, хватає пальця...ну і т.д.
Якої мами тут агітувати всіх кинути їздити, ще й з приводу, що на джипах найбілші шкідники природи...??
Іди на інші форуми там тебе підтримають і поспівчувають, такі , як ті хто закрив змагання на Драгобраті по лісовозних дорогах і інші подібні до них... а тут мабуть хватить, бо починає тягнути на мати...і до речі в ботінках теж не ходи., ходи босий..і з сральника туалетний папір викинь, хватає пальця...ну і т.д.
Про УАЗ : "Рожденный ползать летать не может, но зато как ползает!"
Re: Боржава. Великий Верх.
По перше, не тра перекручувати:
По друге - я нікого не агітую. Їздіть собі, як хочете.
Я такого не казав.yuralev68 писав:що на джипах найбілші шкідники природи...??
По друге - я нікого не агітую. Їздіть собі, як хочете.
Re: Боржава. Великий Верх.
Не сваріться за флуд. Просто попало на в очі.AM писав: А от пляшки кинуті ПІШИМИ туристами будуть лежати і 2 і 5 і 10, і навіть 100 і навіть 1000 років (якщо не зраджує память саме 1000 років період розпаду шкла чи пластику- щось із них 500 а щось 1000 років).
Re: Боржава. Великий Верх.
Романе, в тебе, як і в більшості з нас є позитивне мислення і саме бажання зберегти природу. Але мусиш зрозуміти і прийняти кілька речей. Вибач за багато тексту, але дуже прошу його прочитати, і якщо підтримаєш, то донести до комюніті піших туристів.
На лекціях факультету Географії ЛНУ дотепер розповідають, що з радянських часів всі вузлові карпатські пилорами (ті, що біля доріг і колій) працювали на експорт сибірського лісу (93-95 процентів) і лише 5-7 процентів це був місцевий ліс. У. В Карпатах були вирубки, але біля кожної були так звані "шкулки", де вирощували молоді саджанці смерек, які потім садили на місце вирубаного карпатського лісу. Це вже факт з особистих спостережень, старі туристи це знають. Зараз пилорам є втричі більше ніж в згадані часи, всі вони заточені під карпатський хвойний ліс, це ціла нелегальна індустрія, яку нам не зупинити. Це означає, що Українські Карпати зараз знищуються безбожно і дуже швидкими темпами, без регенерації, тобто без насаджень масово вирубуються реліктові хвойні ліси. Як це пафосно не звучить, але а жаль, джипери і космічні супутники це єдині в природі об'єкти, які можуть оперативно на це реагувати і фіксувати це. Від супутників лісоруби вже як 6 місяців тому знайшли засіб, вони вже кілька років засипають свіжі пеньки землею а потім гілками, знимки з космосу вже нічого не показують. Від джиперів поки лише їжачки і власноручно виготовлені таблички про заборону в'їзду. Тому підтримуючи кампанії проти їзди по горах на джипах ти позбавляєш ці гори останньої надії, збирання пляшечок, яким і я і ти займаємось, це добре але порівняно з проблемою вирубок для гір зараз це як м'ятна таблетка від раку.
Я би не тут писав нічого але такі кампанії (типу "не пускаємо джипи в гори") є дуже небезпечні, бо я переконаний, що відразу отримають підтримку у громадськості (бачу досвід Польщі), яка не знає реальних проблем але має зашкалену екологічну свідомість а також у влади, якій безконтрольна вирубка тільки на руку, чи на кишеню, мабуть так точніше. Тому ти мусиш поступитися проблемою зірваного дерну, навіть, якщо вона існує, вона ефективна за наслідками і можливо ефективна в плані збереження життя кільком жабам, амебам і інфузоріям, але не вартує того, що ми втрачаємо від її реалізації, зрозумій, що промуючи проблему, яка насправді самовідновлюється природою за лічені тижні, ти розвиваєш сприяння безповоротному знищенню природи, бо після теперішніх вирубок ліс не самовідновлюється, там де був смерековий ліс тепер ростуть самозасіяні чагарники, швидкоростучі засіяні вітром шкідливі для екосистеми породи листяних дерев, які до тогож не дають достатньої кількості світла для росту повільноростучих хвойних порід. В результаті, навіть якщо в грунті є насіння карпатської смереки, воно за 2-3 роки просто вмирає і рідний ліс не відновлюється в принципі, це стає неможливим навіть штучно.
На лекціях факультету Географії ЛНУ дотепер розповідають, що з радянських часів всі вузлові карпатські пилорами (ті, що біля доріг і колій) працювали на експорт сибірського лісу (93-95 процентів) і лише 5-7 процентів це був місцевий ліс. У. В Карпатах були вирубки, але біля кожної були так звані "шкулки", де вирощували молоді саджанці смерек, які потім садили на місце вирубаного карпатського лісу. Це вже факт з особистих спостережень, старі туристи це знають. Зараз пилорам є втричі більше ніж в згадані часи, всі вони заточені під карпатський хвойний ліс, це ціла нелегальна індустрія, яку нам не зупинити. Це означає, що Українські Карпати зараз знищуються безбожно і дуже швидкими темпами, без регенерації, тобто без насаджень масово вирубуються реліктові хвойні ліси. Як це пафосно не звучить, але а жаль, джипери і космічні супутники це єдині в природі об'єкти, які можуть оперативно на це реагувати і фіксувати це. Від супутників лісоруби вже як 6 місяців тому знайшли засіб, вони вже кілька років засипають свіжі пеньки землею а потім гілками, знимки з космосу вже нічого не показують. Від джиперів поки лише їжачки і власноручно виготовлені таблички про заборону в'їзду. Тому підтримуючи кампанії проти їзди по горах на джипах ти позбавляєш ці гори останньої надії, збирання пляшечок, яким і я і ти займаємось, це добре але порівняно з проблемою вирубок для гір зараз це як м'ятна таблетка від раку.
Я би не тут писав нічого але такі кампанії (типу "не пускаємо джипи в гори") є дуже небезпечні, бо я переконаний, що відразу отримають підтримку у громадськості (бачу досвід Польщі), яка не знає реальних проблем але має зашкалену екологічну свідомість а також у влади, якій безконтрольна вирубка тільки на руку, чи на кишеню, мабуть так точніше. Тому ти мусиш поступитися проблемою зірваного дерну, навіть, якщо вона існує, вона ефективна за наслідками і можливо ефективна в плані збереження життя кільком жабам, амебам і інфузоріям, але не вартує того, що ми втрачаємо від її реалізації, зрозумій, що промуючи проблему, яка насправді самовідновлюється природою за лічені тижні, ти розвиваєш сприяння безповоротному знищенню природи, бо після теперішніх вирубок ліс не самовідновлюється, там де був смерековий ліс тепер ростуть самозасіяні чагарники, швидкоростучі засіяні вітром шкідливі для екосистеми породи листяних дерев, які до тогож не дають достатньої кількості світла для росту повільноростучих хвойних порід. В результаті, навіть якщо в грунті є насіння карпатської смереки, воно за 2-3 роки просто вмирає і рідний ліс не відновлюється в принципі, це стає неможливим навіть штучно.
Re: Боржава. Великий Верх.
Орест, ти все правильно написав.
Я ніде не писав про заборону в"їзду чи щось. Та, як тра - то тра, і фіг з дерном.
Мене обурють діяння на зразок: а он лісовози роблять колії, то й моя нічо не поміняє (то як хтось насере під колибою, бо дальше холодно йти, то і вже всім можна? а шо? - купкою гівна більше, купкою менше... Та й через пів року й так дощ змиє, нє?)
Я ніде не писав про заборону в"їзду чи щось. Та, як тра - то тра, і фіг з дерном.
Мене обурють діяння на зразок: а он лісовози роблять колії, то й моя нічо не поміняє (то як хтось насере під колибою, бо дальше холодно йти, то і вже всім можна? а шо? - купкою гівна більше, купкою менше... Та й через пів року й так дощ змиє, нє?)
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Екологія та позашляховий стиль життя
Верецький перевал вчора.
Весь цей мотлох в мене в машині тепер лежить, передам власнику.
Весь цей мотлох в мене в машині тепер лежить, передам власнику.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Екологія та позашляховий стиль життя
От молодець!
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Екологія та позашляховий стиль життя
Цікавий ресурс - http://pryroda.in.ua/jeaping/
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー