Я думаю ти то і сам знав але просто забув випадково
не під****й, я би хотів побачити як би ти перевернув машину на колеса, коли нема ніодного дерева, ніодної машини. і з одної сторони стіна, з другої яма (перепад висоти, рів.. корочче ти поняв)
то саме стосується і
ИМХО, электролебедка и пара блоков могут скорее помочь
коли я лежав на боку- добре шо одна машина мала можливість виїхати на "стіну" (гору з майде відвісним спуском) з другої сторони і тягнути. а якби не було б такої можливості? тут би тільки коликтивне штовхання би помогло...
плюс я думаю, шо мало яку машину клубу можна піднімати джеком за дах чи бік (коли машина переверута)
Востаннє редагувалось 29 березня 2007, 09:40 користувачем K2, всього редагувалось 1 раз.
Я б може і сперечасвся, але з іншого боку сам я таке не робив.
Бути віртуальним джипером не хочеться
Тому пропоную то просто первірити при нагоді, і потім десь викласти фотозвіт.
Відповідо якщо в мене таке станеться я так само спробую і викладу звіт.
М-да, розповідь на "Турі" захоплююча. З приводу цього хочу викласти свою думку. Правила поведінки безумовно потрібно мати. Інакше то буде просто якийсь хаос. Навіть сама подорож в колоні має бути регламентована. Якщо є рації, то звязок тримати набагато лекше. Але коли їх немає, то постійно потрібно дочікувати заднє авто, яке відстає. Це до прикладу
Тепер у форумі це обговорювати дуже легко, всі такі правильні.... А питання потрібно розглядати з конкретної ситуації, в яку ти попав з іншими. Я маю на увазі виникнення суперечок з приводу того, що авто не може рухатися далі чи не з тією швидкістю.
У мене була аналогічна ситуація. В лісі поломалася машина мого друга. А ломалася вона слідуючим чином: перегрів, поломка стартера, а невдовзі від перегріву покоробило бензонасос, і машина встала. Завести не можна, бо стартек не крутить, толкнути не можна, по сидить на мостах в колії (хоча то і не помогло б, оскільки бензонасос непрацює. Ну а за ливень я нічого не буду говорити). І тут починається слідуюче: Кожен відстоює свою позицію дій, починається суперечка. І із цього все й переходить до того, що хтось невитримає і "псіхане". Головне в таких випадках, поставити себе на місце того, хто став власником "нерухомості". Крім того, перше що має відпасти, так це ціль заради якої і потрапили в таку засаду. Основне, це відремонтувати машину.
І головне, що має бути в кожного члена екіпажу, так це внутрішнє усвідомлення того, що хтось потребує твоєї допомоги, навіть якщо і показує що справиться сам. Поможи ближньому, і тоді будеш спокійний, що за твоєю спиною не кажуть тобі "гавнюк", що ти був єдиний хто міг помогти у важкій ситуації і не залишив у біді.
Вот така у мене точка зору на дане питання.