Наварка
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- Shurik
- Повідомлень: 977
- З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
- Ім'я: Олександр
- Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Нафига тобі 36?
У тебе 35" чвертьвісі ріже.
Ти вважаєш що ти на богерах не зариєшся?
Зариєшся з швиткістью роторного екскаватора.
У тебе бедлоки е?
Суперсвампери працьюють при 0.8 атм.
Без бедлоків там нема чого робити - розбортуєшся на раз.
У тебе 35" чвертьвісі ріже.
Ти вважаєш що ти на богерах не зариєшся?
Зариєшся з швиткістью роторного екскаватора.
У тебе бедлоки е?
Суперсвампери працьюють при 0.8 атм.
Без бедлоків там нема чого робити - розбортуєшся на раз.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие
© Аркадий и Борис Стругацкие
я також знаю теорії предостатньо.
бедлоки- не проблема.
заривання- ну якшо тапку в пол то і на лисаках зариєшся.
35 в мене нічого не ріже. а тим більше такі екзотичні речі як "чвертьвісі".
багато знаю про конструкцію уаза, но про таке чую вперше.
якшо ж ти мав наувазі шліци вІдомого вала бортового редуктора- то це не ізза розміру колеса. я вже описував як це салось.
а 36 нафіг- це я собі по каталогу підбирав. там по-перше я чуть помилився. розмір настравді 37*13 , але реально він 36,5. чого не менші? того шо всі менші набагато ширші. мені і то забагато. а 33" замалі. хоч і є потрібної ширини...
бедлоки- не проблема.
заривання- ну якшо тапку в пол то і на лисаках зариєшся.
35 в мене нічого не ріже. а тим більше такі екзотичні речі як "чвертьвісі".
багато знаю про конструкцію уаза, но про таке чую вперше.
якшо ж ти мав наувазі шліци вІдомого вала бортового редуктора- то це не ізза розміру колеса. я вже описував як це салось.
а 36 нафіг- це я собі по каталогу підбирав. там по-перше я чуть помилився. розмір настравді 37*13 , але реально він 36,5. чого не менші? того шо всі менші набагато ширші. мені і то забагато. а 33" замалі. хоч і є потрібної ширини...
Не скажу про аналог богера, но аналог гудрича на Ниве Димы/Мары с которым я в "Карпатском Кордоне" (Сашко его знает) ездил прошел уже 800 км - без замечанийK2 писав:але всеодно дорогувато. я би заплатив за аналог СС богера 36го розміра 200бакінських. але як би мав гарантію хотяби на 1к км...
NIVA est VITA
- Sashko
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1107
- З нами з: 11 листопада 2002, 20:44
- Контактна інформація:
Середньостатистична ситуація наступна:
Наварка ~вдвічі дешевша і ~вдвічі менше ходить.
Кожен вирішує в міру свого фінансового становища.
Але особисті спостереження показують, що:
1. Сімекс наварка ходить не менше оригіналу, за рахунок того, що оригінал дуже м'який і швидше розривається об камні чи стесується об асфальт
2. Любу наварку треба добре качати на асфальт (2.5-3.5 атм) - тоді менше стесується
3. Деяка наварка гребе краще оригіналу.
Наприклад - моя Insa Turbo Sahara за рахунок троха більших бокових зачепів справляється з розмокшими коліями набагато краще ніж оригінальна Yokohama MT...
4. Щодо МТ-наварки типу БФ-гудріч для Нивок - див перший абзац.
Але давайте не забувати, що ціна та ресурс - це не ті параметри, які є визначальними при виборі офф-гуми.
В першу чергу нас цікавить що? - Зчепка та гребучість...
І більшість з нас легко заплатять вдвічі більше або змиряться з вдвічі меншим ресурсом лише для того, щоб вигребти там, де інші будуть змушені розмотувати лебідки.
Наварка ~вдвічі дешевша і ~вдвічі менше ходить.
Кожен вирішує в міру свого фінансового становища.
Але особисті спостереження показують, що:
1. Сімекс наварка ходить не менше оригіналу, за рахунок того, що оригінал дуже м'який і швидше розривається об камні чи стесується об асфальт
2. Любу наварку треба добре качати на асфальт (2.5-3.5 атм) - тоді менше стесується
3. Деяка наварка гребе краще оригіналу.
Наприклад - моя Insa Turbo Sahara за рахунок троха більших бокових зачепів справляється з розмокшими коліями набагато краще ніж оригінальна Yokohama MT...
4. Щодо МТ-наварки типу БФ-гудріч для Нивок - див перший абзац.
Але давайте не забувати, що ціна та ресурс - це не ті параметри, які є визначальними при виборі офф-гуми.
В першу чергу нас цікавить що? - Зчепка та гребучість...
І більшість з нас легко заплатять вдвічі більше або змиряться з вдвічі меншим ресурсом лише для того, щоб вигребти там, де інші будуть змушені розмотувати лебідки.
Є дуже простий спосіб перевірити чи закінчена Ваша місія на Землі - якщо Ви ще живі - вона продовжується! (Р.Бах)