Здорова парни, заинтересовался недавно вашей движухой, начал смотреть разные видео на ютубе про внедорожные покатушки, сразу созрело несколько вопросов, очень хочется получить ответ, так как сам занимался дрифтом и было очень много вопросов от новичков в теме дрифта типа: что такое блоу офф, почему колеса наискось стоят,зачем такой здоровый радиатор, резину где такую дешевую купить, че за палки железные по всему салону, сиденье почему такие десткие и т.д. А щас стала интересна ваша внедорожная кухня.
Итак: Когда машина едет через брод(реку) вода накрывает капот полностью, что происходит с двигателем(гидроудар) ? с роликами, шкивами? выхлопной системой( выхлопная система же нагревается) и резкое, обильное попадание воды?
Еще интересно как люди месят грязь на автоматах(например педжерики, тойоты, ниссаны) ? причем долго и упорно выбираются из какого-нибудь болота, после 2-3 покатушек автомат на замену?
Касаемо прохождения рек и бродов вопрос электрике, что с ней происходит в момент когда пол машины под водой?
Спасибо за адекватные ответы, надеюсь будет мало смеха, всем добра.
Вопросы по офф роуду
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Вопросы по офф роуду
Для цього роблять комплекс заходів по гідроізоляції. Для вдоха ставлять шноркель, сапуни з агрегатів виводяться так щоб не натягнули води. Якщо двигун бензиновий то то саме по електриці, гідроізолюють по максимуму, з дізелями легше в тому плані до нема високовольтної частини. Одне з підступних місць це вентилятори охолодженя, не люблять вони працювати коли лопасті частково у воді, починають викривлятися і ламатися об радіатор тому електровентилятори примусово вимикають, а з механічних знімають ремінь, якщо звісно брід достатньо глибокий. Роліки та шківи у воді себе почувають краще ніж у глиняній жижі. Звісно що бажано мати з собою запасні ремені, але щоб тим переймалися я би так не сказав. про вихлопну, вроді теж ніхто не заморочується, що з нею станеться. вкінці кінців коли машина їде в дощову погоду, то на вихлопну теж попадає немало води. максимум згниє не через десять а через пять років. не думаю що це принципове питання.Drift писав:Когда машина едет через брод(реку)
Головне після "активної" експлуатація вчасно проводити ТО. перевіряти/міняти масла, змащувати все що має бути змащене, вообщем по кругу
Про це краще коли напишуть люди які буксують на автоматах. Мабуть дуже залежить від самої автоматичної коробки, так би мовити конструктивних нюансів. Але буксують і доволі успішно.Drift писав:Еще интересно как люди месят грязь на автоматах
- krust
- Повідомлень: 548
- З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
- Ім'я: Павлік
- Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
- Контактна інформація:
Re: Вопросы по офф роуду
З вихлопною то тут взагалі якна мене не варто перейматись, вода туда не зайде ніяк поки мотор крутить, а виїхав з води вона зразу нагріється і вся вода випарується. Треба переживати за мости і коробку щоб води не натянула.
З мотором то я не знаю, я нічо не гідроізолюю, просто після кожної калабані, беру і вимиваю все під шлангом, потім продуваю повітрям можна просто компресором, і завожу. А салон скіільки б тоже не ізолював , всерівно вода попада. От що треба заізолювати то ЕБУ!
З мотором то я не знаю, я нічо не гідроізолюю, просто після кожної калабані, беру і вимиваю все під шлангом, потім продуваю повітрям можна просто компресором, і завожу. А салон скіільки б тоже не ізолював , всерівно вода попада. От що треба заізолювати то ЕБУ!
- krust
- Повідомлень: 548
- З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
- Ім'я: Павлік
- Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
- Контактна інформація:
Re: Вопросы по офф роуду
Але ці всі питання пропадуть як купите уаза, там нічо робити не треба, взяв тай поїхав і в брод, і про гідроізоляцію тут же забудете!
- Aleks.M.
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 105
- З нами з: 26 липня 2016, 03:15
- Ім'я: Олексій
- Авто: Mitsubishi L200 "Люська"
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Вопросы по офф роуду
Ось свіже відео про уаз
https://www.youtube.com/watch?v=9kKAmGXaGvY
https://www.youtube.com/watch?v=9kKAmGXaGvY
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Вопросы по офф роуду
Всі їздять переважно на дизелях і старих машинах - тому за вихлопну не паряться, хіба загубиться Кажуть що каталізатори можуть навернутись якщо різко охолодити, хз - в мене вони вибиті
Re: Вопросы по офф роуду
Якщо вода накриває повністю кототкочасно (типу переколилась хвилею через капот)- це переважно не страшно. Якщо тривало (типу рухатись по глибокій воді або жижі боллотяній) - само собою гідроудар (тут теж залежить від двигуна - що у кого гне і ламає при гідроударі). Але це дуже залежить від розташування забірника повітря. Хоча вирішується переважно просто - шноркель.Drift писав:Когда машина едет через брод(реку) вода накрывает капот полностью, что происходит с двигателем(гидроудар) ? с роликами, шкивами? выхлопной системой( выхлопная система же нагревается) и резкое, обильное попадание воды?
Їздив на автоматі з тіптроніком десь 3 роки. Я б сказав що на автоматі деколи навіть краще (більш дозовано можна додавати газу). Буксував на ньому пристойно - ніяких проблем не було. Але був там один неприємний момент - коли оберти досягають 5-6 тис - машина навіть на тіптроніку перемикалась на другу передачу, а це деколи було ой як недоречно (наприклад на крутому підйомі, де друга понижена вже зависока). Крім того при переключенні втрачалась не тільки тяга, а і інерція (на переключення йшло десь близько секунди часу).Drift писав:Еще интересно как люди месят грязь на автоматах(например педжерики, тойоты, ниссаны) ? причем долго и упорно выбираются из какого-нибудь болота, после 2-3 покатушек автомат на замену?
Можуть бути нюанси із генератором під водою (вроді може згоріти діодний міст якщо працює під водою, але точно не пригадую), але до того часу поки ви почнете їздити настільки глибоко - ви думаю вже самі все будете знати. А так загальне правило - вище ватерлінії не занурюватись.Drift писав:Касаемо прохождения рек и бродов вопрос электрике, что с ней происходит в момент когда пол машины под водой?
Спасибо за адекватные ответы, надеюсь будет мало смеха, всем добра.