ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Обговорення всіх питань пов'язаних і не пов’язаних з темою 4х4
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення AM »

автобат писав:Та я б легенько зміг
Обхезатись ? )))))
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення gladun »

Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення gladun »

ще тут біля підголоско є траси , беруть початок з верху брюховецьких дач. там величезний яр з трасами, всякі трампліни, повороти... я разок зїхав, думав ровер розлетиться, але чудо, витримав. :)
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення s.pal »

У Львові встановлюють перший муніципальний велопрокат http://zik.ua/ua/photoreport/2015/09/29 ... kat_628876
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення max »

люкс, но ше не всюда є норм велодоріжки
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення s.pal »

Для любителiв зимових прогулянок.
Вкладення
4_7.jpg
4_7.jpg (81.22 Кіб) Переглянуто 8230 разів
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення Khimik »

до речі, коли ше їздив Вектров, ті стяжки допомогли мені виїхати з ями.
Дві третини порвав звісно, але виїхав.
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення автобат »

На фоті гума АТшка. Бокового зносу не тримає. Гребти, звісно, буде, але при колейності двоколісний транспорт ризикує зкинути з себе свого сідока.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення max »

s.pal писав:Для любителiв зимових прогулянок.
то фігня, ровер буде падати. якщо на зиму то тільки це:
Зображення
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення автобат »

О, о цые діло!
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення bugan »

Не знаю як скачати це відео з Фейсбука, але відео круте
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення bugan »

bugan писав:Не знаю як скачати це відео з Фейсбука, але відео круте
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Знайшов це відео в ютубі
https://www.youtube.com/watch?v=WtssLvyjhRw
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення gladun »

bugan писав:
bugan писав:Не знаю як скачати це відео з Фейсбука, але відео круте
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Знайшов це відео в ютубі
https://www.youtube.com/watch?v=WtssLvyjhRw
https://www.youtube.com/watch?v=OUxGji6e-Zc
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення robosol »

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: ВЕЛЕСЕПЕДЕСТЕЧКЕ

Повідомлення Volodymyr »

Як велодоріжка може зробити квартиру дорожчою

Місто розвивається, коли у ньому поліпшується інфраструктура. Відповідно, зростає і якість життя у міському середовищі.

Проте в українських забудовників та чиновників інша думка стосовно розвитку.

Для них місто розвивається, коли у ньому з'являються нові будинки, квадратні метри у яких можна просто продати. Інфраструктура ж навколо будинків формується за принципом "витратимо, що залишиться".

Звідси хронічно низька якість інфраструктури та низький запит на неї.

Наприклад, на сайтах з оренди квартир єдиним фактором поза помешканням, який підвищує вартість нерухомості, є пункт "поряд з метро". Тобто чи ходить інший транспорт, чи гарне у будинку подвір'я, чи є поряд магазини, кафе, пішохідні та зелені зони або місця для рекреації - мало кого цікавить.

У Європі, США та Канаді, Австралії та Новій Зеландії зовсім інша ситуація.

Дорожча нерухомість знаходиться у районах з квартальною забудовою або подалі від автомагістралей. Велика дорога для автомобілів знижує вартість помешкання, а вузька пішохідна вулиця, де є розмаїття варіантів для дозвілля, - підвищує. Також важливі зелені зони - парки, сквери, навіть ліси.

Зараз у цих країнах починають цінувати велоінфраструктуру - комфортні велодоріжки, парковки для велосипедів, обмеження швидкості для водіїв. Це підвищує вартість нерухомості, збільшує продажі, знижує навантаження на дороги, поліпшує екологію та економічне становище жителів міст.

Велодоріжки як додаткова умова ринку нерухомості

У Сполучених Штатах існує закон нерухомості - чим більше людей можуть дістатися до будівлі різними способами, тим дорожче цей будинок коштуватиме.

Зараз у містах США молоді люди переїжджають до центру міста, оскільки не можуть комфортно та швидко дістатися місця роботи чи дозвілля. При цьому вартість нерухомості у передмістях та віддалених кварталах знижується.

Проте будівництво відокремлених велодоріжок, які зменшують навантаження на дороги та роблять вулиці більш комфортними для пішоходів, може збільшити попит на райони подалі від центрів американських міст.

Про це йдеться у дослідженні, зробленому організаціями Alliance for Biking and Walking та People for Bikes. У документі, зокрема, сказано, що перевантажені автомобілями вулиці завжди знижують вартість нерухомості.

Зображення
Київ. Фото із сайту Віталія Кличка

Чим ближче будинок до велодоріжки, тим дорожча квартира. У Сан Франциско кожні 400 метрів ближче до велосмуги збільшують вартість помешкання на 510 дол. Таким чином, власник нерухомості отримує більше грошей під час продажу майна, ріелтор - більше коштів за роботу, а місто - більше податків.

Те саме у Північній Кароліні: продавці нерухомості змогли продати тут 40 будинків, кожен на 5 тис дол дорожче, тому що поряд з ними була велодоріжка.

Схожа історія в Австралії. Нові велодоріжки у Сіднеї, добре інтегровані у міську транспортну систему, роблять дива.

Власник будинку зміг отримати там на 100 тис дол більше за свою нерухомість, тому що виїзд з гаража у нього був позаду, а перед головним входом проклали велосмугу. Підраховано, що загалом за 30 років нові велодоріжки у Сіднеї принесуть місту 500 млн дол економічної вигоди.

Велоінфраструктуру більше цінують покупці нерухомості

У Європі та США ріелтори починають включати наявність велоінфраструктури у перелік переваг того чи іншого об'єкта нерухомості - так само, як у Києві позначають квартири на продаж, які знаходяться близько до станцій метро.

В американському місті Атланта один з продавців нерухомості каже, що ініціатива влади створити мережу велодоріжок дозволить зробити образ прогресивнішого та комфортнішого місця для життя. Це означає, що вони зможуть швидше продавати квартири й будинки, які раніше могли не купувати протягом кількох місяців.

У канадському Ванкувері 65% ріелторів включали наявність велоінфраструктури у перелік переваг об'єктів на продаж. Важливо, що вартість квадратних метрів росте не тільки за рахунок збільшення попиту на нерухомість у тому чи іншому районі чи місті, а й завдяки реальним, відчутним перевагам у вигляді нової інфраструктури.

Зображення
Одеса, траса здоров’я. Фото зі сторінки спільноти "Україна відроджена" у соцмережі

Більше продажів - вища оренда

На вулицях, де прокладені велодоріжки та обмежена швидкість для автівок, більше пішоходів, а там, де є пішоходи, є роздрібна торгівля. Для підприємців, які продають товари у магазинах, дуже важлива швидкість потенційного покупця.

Якщо їхати повз вітрину зі швидкістю 60 км/год, то роздивитися її складно, а от для пішоходів і велосипедистів це не проблема. Те саме стосується ресторанів. Взагалі підприємці, чиї клієнти можуть зайти та витратити гроші, повинні бути першими, хто агітує за велоінфраструктуру та більшу кількість пішохідних зон.

Наприклад, у Нью-Йорку після запуску велодоріжок на Восьмій та Дев'ятій авеню продажі у магазинах на цих вулицях у деяких місцях зросли до 49%.

Своєю чергою, хороші показники продажів збільшують попит на оренду на вулицях, де є комфортні тротуари та велодоріжки. Тому власники нерухомості на цих вулицях можуть дорожче здавати в оренду перші поверхи своїх будинків.

Менші витрати на ремонт доріг

Активна експлуатація доріг зношує покриття - автомобілі важать кілька тонн. На противагу їм велосипедист на ровері важить зовсім мало, а тому значно менше виснажує покриття. Тому велодоріжки, якщо вони зроблені з розумом, потребують значно менше капіталовкладень, ніж ремонт автомобільних доріг.

Це означає, що замість ремонту чергової вулиці місто зможе зробити ще один спортивний майданчик чи купити новий комфортний автобус.

Велорух - це не тільки матеріальна вигода для бізнесу. Це ще й здорові люди, краща екологічна ситуація, менше витрат на бензин. Глобально це поліпшення інвестиційного клімату у містах, вища якість життя та більше щасливих людей.

Зображення
Краків, Польща. Фото Orest Oleskiv

Тарас Кайдан, для ЕП — Четвер, 3 грудня 2015, 12:01
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Відповісти